Konkurs „Bądź BELLE w HEBE”! - Premiowanie zakupów marki BELL w hebe – III EDYCJA

Regulamin akcji premiowania zakupów marki BELL w drogeriach hebe  - Konkurs „Bądź BELLE w HEBE!”- III EDYCJA

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem akcji premiowania zakupów marki BELL - „Bądź BELLE w HEBE (zwanego dalej „Konkursem"), jest Bell Sp. z o.o. z siedzibą w Józefowie, ul. Graniczna 79 G, 05- 410 Józefów, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIV Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000007130, NIP 532-17-43-581, kapitał zakładowy 1 254 000,00, zwana dalej „Organizatorem"

2. Fundatorem nagród w Konkursie jest Organizator.

3. Regulamin stanowi podstawę Konkursu i określa prawa i obowiązki Uczestników konkursu.

§ 2. Uczestnictwo w Konkursie

1. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.

2. Uczestnikiem Konkursu może być każdy klient drogerii  hebe, posiadający kartę hebe („Karta hebe”), który podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz spełni warunki określone w poniższym Regulaminie.

3. Warunkiem otrzymania przez Uczestnika Konkursu nagrody jest zebranie przez Uczestnika konkursu największej liczby punktów, zebranej na Karcie hebe za zakup z wykorzystaniem karty hebe dowolnych kosmetyków z serii BELL produkcji Organizatora, oraz udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Organizatorowi dla celu realizacji Konkursu i w zakresie niezbędnym do przesłania nagród przewidzianych Regulaminem.

4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika konkursu Regulaminu w całości. Uczestnik konkursu zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.

5. Uczestnictwa w Konkursie jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.

§ 3. Przebieg i warunki udziału w Konkursie

Aby wziąć udział w Konkursie należy:

a.  być posiadaczem Karty hebe,

b.  być osobą pełnoletnią,

c.  zakupić w sieci drogerii hebe z wykorzystaniem karty hebe, produkty kosmetyczne z serii BELL, produkcji Organizatora w okresie od 1.03.2016 do 31.05.2016 roku,

 

§ 4. Zasady wyłaniania zwycięzców

1.  Za każdy wydany przez Uczestnika konkursu 1 PLN (brutto) (z wykorzystaniem karty hebe) na kosmetyki z serii Bell, w okresie wymienionym w niniejszym Regulaminie, Uczestnikowi konkursu zostanie naliczony 1 punkt.

2.  Przeliczanie dokonanych zakupów na punkty odbywa się codziennie. W przypadku, kiedy końcówka całej zebranej na karcie hebe kwoty zostanie wyrażona w groszach, zostanie ona zaokrąglona w dół do pełnego złotego (tj. liczby całkowitej wydanych dotąd PLN), np. 2,99 zł = 2 pkt, 3,34 zł = 3 pkt.

3.  Zwycięzcą nagrody głównej zostanie osoba, która w okresie trwania Konkursu uzyska największą liczbę punktów. Pozostałe nagrody zostaną rozdane zgodnie z najwyższą liczbą uzyskanych punktów przez kolejne osoby.

4.  Rozliczanie punktów będzie następowało co 24 godziny oraz ponownie, po zakończeniu Konkursu.

5.  Do konkursu brane będą pod uwagę tylko transakcje dokonane z wykorzystaniem karty hebe. Za wykorzystanie karty uznaje się:

- okazanie karty hebe przy kasie i zeskanowanie jej przez sprzedawcę

- podyktowanie kasjerowi numeru swojej karty hebe (13 cyfr)

- podanie kasjerowi swojego numeru telefonu, a tym samym  zidentyfikowanie swojego numeru karty hebe w systemie kasowym (możliwe tylko dla osób, które podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe podały numer telefonu)

6. Na stronie internetowej www.hebe.pl Uczestnicy mają możliwość sprawdzenia liczby zebranych punktów. Powyższe wymaga od Uczestników konkursu założenia indywidualnego konta. Posiadanie indywidualnego konta nie jest jednak warunkiem uczestnictwa w konkursie. Rejestracja polegać będzie na podaniu numeru karty hebe (trzynaście cyfr umieszczonych pod kodem kreskowym - bez spacji) oraz potwierdzeniu adresu e-mail podanego podczas rejestracji w programie lojalnościowym hebe. Po założeniu konta i zalogowaniu dostępna będzie zakładka “Konkurs", pod którą Uczestnik konkursu będzie mógł sprawdzić liczbę zgromadzonych punktów. Dane na koncie uaktualniane będą co 24 godziny. Osoby, które nie podały przy rejestracji do programu lojalnościowego hebe adresu e-mail lub podczas zakładania konta wystąpił błąd powinny skontaktować się z infolinią hebe: 22 20 654 00.

§ 5. Nagrody

1. Za zebranie określonej liczby punktów na Karcie hebe przyznane zostaną następujące nagrody:

a-  pierwsza nagroda – odpowiadająca najwyższej ilości zebranych punktów:

Szalone zakupy i lunch z Marceliną Zawadzką –  karta podarunkowa o wartości 1000 zł brutto do wykorzystania w centrum handlowym Arkadia, Adres: aleja Jana Pawła II 82, 00-175 Warszawa, do wykorzystania do dnia 31 grudnia 2016 r., w terminie dogodnym dla obu stron; 

b-  druga nagroda – odpowiadająca drugiej, trzeciej i czwartej najwyższej ilości zebranych punktów – 3 x Zegarek FOSSIL ES3870SET JACQUELINE;

c-  trzecia nagroda – odpowiadająca od piątej do pięćdziesiątej czwartej najwyższej ilości zebranych punktów - Bon zakupowy o wartości 100 zł (brutto) do wykorzystania w sieci  hebe.

2.  Hebe do dnia 21 czerwca 2016 r. opublikuje wstępną listę laureatów, którzy zdobyli wystarczającą liczbę punktów do odebrania pierwszej i drugiej  nagrody (imię, pierwszą literę nazwiska laureata, miasto i fragment numeru karty hebe na co Uczestnik przystępując do Konkursu wyraża zgodę) na stronie internetowej www.hebe.pl. Hebe do dnia  06 lipca 2016 opublikuje wstępną listę laureatów, którzy zdobyli wystarczającą liczbę punktów do odebrania trzeciej  nagrody (imię, pierwszą literę nazwiska laureata, miasto i fragment numeru karty hebe na co Uczestnik przystępując do Konkursu wyraża zgodę) na stronie internetowej www.hebe.pl.

3. W następnym dniu roboczym po publikacji wstępnej listy laureatów na stronie internetowej www.hebe.pl, Hebe podejmie próby telefonicznego skontaktowania się z laureatem pierwszej nagrody. Hebe nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata Konkursu, w szczególności w przypadku gdy Uczestnik nie podał numeru telefonu, lub podał błędny numer telefonu. Hebe podejmie co najmniej  trzy próby połączenia telefonicznego z laureatem pierwszej nagrody w odstępach czasowych, 3 godz. między połączeniami (od godz. 8:00 do godz. 17:00). W przypadku 3 nieudanych prób, cała operacja zostanie powtórzona  w kolejnym dniu roboczym. Przez nieudaną próbę połączenia z laureatem pierwszej nagrody rozumie się: nieodebranie połączenia przez co najmniej 5 sygnałów, włączenie się poczty głosowej, brak możliwości połączenia z użytkownikiem telefonu (np. przebywanie poza zasięgiem, wyłączony aparat telefoniczny). W czasie rozmowy telefonicznej o której mowa powyżej, Hebe uzyska potwierdzenie od laureata jego udziału w Konkursie oraz uzyska zgodę laureata na przekazanie jego danych osobowych Organizatorowi.

4. Hebe podejmować będzie próby kontaktu z laureatem pierwszej nagrody, wyłącznie przez 5 (pięć) dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu publikacji wstępnej listy laureatów na stroniewww.hebe.pl. Po tym terminie nagrody nieprzypisane do danego Uczestnika w tym terminie, nie zostaną rozdzielone pomiędzy innych Uczestników i pozostają do dyspozycji Organizatora.

5. W przypadku, gdy Hebe, z przyczyn od niej niezależnych, wskazanych w pkt. 3 powyżej, nie będzie w stanie skontaktować się telefonicznie z danym laureatem pierwszej nagrody w Konkursie, w terminie 2 dni roboczych, przypadających po ogłoszeniu listy laureatów Konkursu na stroniewww.hebe.pl., a taki Uczestnik nie zadzwoni na infolinię Hebe: 22 206 54 00, w tym terminie lub dany laureat odmówi potwierdzenia udziału w Konkursie lub nie udzieli zgody na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi, traci on prawo do nagrody, a nagroda taka przypadnie innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie. W takim przypadku Hebe podejmie próby skontaktowania się z nowo wybranym laureatem pierwszej nagrody w Konkursie, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku niemożności kontaktu, nagroda przyznana zostanie  innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie, a Hebe podejmie próby skontaktowania się z tym Uczestnikiem, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. Powyższa procedura stosowana będzie aż do czasu skontaktowania się przez Hebe z kolejnym laureatem Konkursu, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 4.

6. Następnego dnia roboczego po zamknięciu listy laureatów pierwszej nagrody w Konkursie, o której mowa w ust. 2, Hebe podejmie próby telefonicznego skontaktowania się z laureatami drugiej nagrody w Konkursie (tj. 3 Uczestnikami który zgromadzili największą liczbę punktów konkursowych, z wykluczeniem Uczestników wskazanych na ostatecznej liście laureatów pierwszej nagrody oraz Uczestników którzy stracili prawo do pierwszej nagrody). Hebe nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata Konkursu, w szczególności w przypadku gdy Uczestnik nie podał numeru telefonu, lub podał błędny numer telefonu. Hebe podejmie co najmniej trzy próby połączenia telefonicznego z laureatem drugiej nagrody w odstępach czasowych, 3 godz. między połączeniami (od godz. 8:00 do godz. 17:00). W przypadku 3 nieudanych prób, cała operacja zostanie powtórzona w kolejnym dniu roboczym. Przez nieudaną próbę połączenia z laureatem drugiej nagrody rozumie się: nieodebranie połączenia przez co najmniej 5 sygnałów, włączenie się poczty głosowej, brak możliwości połączenia z użytkownikiem telefonu (np. przebywanie poza zasięgiem, wyłączony aparat telefoniczny). W czasie rozmowy telefonicznej o której mowa powyżej, Hebe uzyska potwierdzenie od laureata jego udziału w Konkursie oraz uzyska zgodę laureata na przekazanie jego danych osobowych Organizatorowi.

7. Hebe podejmować będzie próby kontaktu z laureatami drugiej nagrody, wyłącznie przez 5 (pięć) dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu zamknięcia listy laureatów pierwszej nagrody. Po tym terminie lista laureatów drugiej nagrody, zostaje zamknięta, a nagrody nieprzypisane do danego Uczestnika w tym terminie, nie zostaną rozdzielone pomiędzy innych Uczestników i pozostają do dyspozycji Organizatora.

8. W przypadku, gdy Hebe, z przyczyn od niej niezależnych, wskazanych powyżej nie będzie w stanie skontaktować się telefonicznie z danym laureatem drugiej nagrody w Konkursie, w terminie 2 dni roboczych, przypadających po ogłoszeniu listy laureatów drugiej nagrody, a taki Uczestnik nie zadzwoni na infolinię HEBE: 22 206 54 00, w tym terminie lub dany laureat odmówi potwierdzenia udziału w Konkursie lub nie udzieli zgody na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi, traci on prawo do drugiej nagrody, a nagroda taka przypadnie innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie. W takim przypadku Hebe podejmie próby skontaktowania się z nowo wybranym laureatem drugiej nagrody, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku niemożności kontaktu, nagroda przyznana zostanie innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie, a Hebe podejmie próby skontaktowania się z laureatem drugiej nagrody, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. Powyższa procedura stosowana będzie aż do czasu skontaktowania się przez Hebe z kolejnym laureatem Konkursu, z zastrzeżeniem postanowień ust. 8.

9. Do dnia 04 lipca2016 r. Hebe dostarczy do Organizatora ostateczną listę zawierającą imiona, nazwiska i numery telefonów lub adresy e-mail laureatów pierwszej i drugiej nagrody  (którzy dodatkowo, w trakcie rozmowy telefonicznej o której mowa powyżej, wyrazili zgodę na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi).

10. Do dnia 21 lipca 2016 r. HEBE jednorazowo podejmie próbę zawiadomienia Uczestnika o fakcie uzyskania prawa do trzeciej nagrody za pomocą dostępnych kanałów komunikacji – tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości SMS. Hebe nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata Konkursu, w szczególności w przypadku gdy Uczestnik nie podał numeru telefonu, lub podał błędny numer telefonu, nie podał adresu e-mail lub podał błędny adres e-mail.  Wraz z próbą zawiadomienia Uczestnika o fakcie uzyskania prawa do nagrody, Hebe powiadomi Uczestnika o adresie sklepu Hebe, w którym może odebrać nagrodę. Uczestnik konkursu uprawniony jest do odbioru nagrody we wskazanym terminie, nie później niż do 22 sierpnia 2016.  Uczestnik traci prawo do nagrody, o ile nie odbierze jej we wskazanym terminie.

11. Laureat Konkursu utraci prawo do otrzymania nagrody jeżeli:

a)  Uczestnik nie spełni kryteriów uczestnictwa w Konkursie określonych w Regulaminie, lub

b)  Laureat odmówi podania swoich danych osobowych koniecznych do przesłania nagrody lub nie stawi się w miejscu i czasie wskazanym po odbiór nagrody.

c)  Podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem Hebe, laureat zaprzeczy uczestnictwa w Konkursie lub odmówi zgody na przekazania swoich danych kontaktowych Organizatorowi, lub

d)  Podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem  Organizatora , laureat odmówi przekazania swoich danych koniecznych do wysłania nagrody, lub

e)  Hebe nie uda się połączyć telefonicznie z laureatem w trybie określonym w niniejszym Regulaminie, lub nie uda się poinformować Uczestnika w drodze wiadomości sms lub wiadomości e-mail o miejscu i czasie odbioru nagrody, lub

f)  Laureat nie dopełni w terminie któregoś z warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie niezbędnych do przekazania nagrody, lub

g)  Laureat odmówi pokwitowania odbioru nagrody głównej na protokole odbioru nagrody

h)  Laureat odmówi przetwarzania jego danych osobowych na potrzeby realizacji Konkursu.

12. Nagrody konkursowe zostaną wydane wyłącznie w postaci określonej Regulaminem, bez możliwości wypłaty ich równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

13. Poza nagrodami o których mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu każdemu z nagrodzonych zostaną przyznane dodatkowe nagrody pieniężne w wysokości 11,11% wartości powyższych nagród, z zastrzeżeniem pkt. 5 § 5.

14. Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych laureat Konkursu obciążony zostanie podatkiem dochodowym z tytułu wygranej w wysokości 10% wartości nagrody. Laureat zgadza się na potrącenie przez Organizatora stosownej zaliczki na podatek z tego tytułu. Pobrana zaliczka zostanie odprowadzona przez Organizatora do właściwego urzędu skarbowego.

15. Jeżeli Uczestnik Konkursu nie odbierze przyznanej mu nagrody w terminie 30 (trzydziestu dni) od dnia poinformowania go przez Organizatora o możliwości odbioru,  jego prawo do nagrody wygasa. W takim wypadku nagroda pozostaje do dyspozycji Organizatora.

16. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem powiadomienia o wygranej, wynikające z błędnego podania przez nagrodzonego Uczestnika Konkursu adresu lub innych danych, na który to adres zostało wysłane powiadomienie o nagrodzie lub z przyczyn przez Organizatora niezawinionych.

17. W celu dokonania identyfikacji laureata, przy odbiorze nagrody winien on okazać dokument tożsamości ze zdjęciem oraz Kartę hebe.

§ 6. Postępowanie reklamacyjne

1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Bell Sp. z o.o. (adres: ul. Graniczna 79 G05- 410 Józefów) z dopiskiem „Konkurs - reklamacja" w terminie 14 (czternastu) dni od daty przekazania nagród/odmowy przekazania nagrody - bezpośrednio lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego).

2. Reklamacje przesłane po upływie terminu określonego w ustępie 1 niniejszego paragrafu nie będą rozpatrywane.

3. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania.

4. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji będzie ostateczna.

 § 7. Ochrona danych osobowych

 1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez podmioty do tego uprawnione na podstawie rejestracji do programu lojalnościowego hebe, tj. przez Administratora danych (Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o.) oraz Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia osób nagrodzonych, oraz przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagród.

2. Organizator przetwarza dane osobowe na podstawie Umowy zawartej z Administratorem danych, tj. Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o... Administrator danychpowierza Organizatorowi jedynie dane w zakresie: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu email uczestników Konkursu  wyłączenie w celu przewidzianym we wskazanej umowie, tj. w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia osób nagrodzonych, oraz przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagród.

3. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

4. Przetwarzanie danych, o których mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu obejmuje także publikację imienia i pierwszej litery nazwiska Uczestnika wraz z nazwą miejscowości, którą Uczestnik konkursu podał podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe.

5. Uczestnik konkursu ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Może dokonać tego poprzez kontakt z infolinią hebe: 22 206 54 00

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.

7. Uczestnikowi konkursu przysługuje prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych na warunkach wskazanych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

§ 8. Postanowienia końcowe

1.  Regulamin Konkursu jest dostępny na stronach internetowych Organizatora oraz stronie hebe: www.drogeriahebe.pl

2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, przy czym zmiany w Regulaminie nie mogą mieć wpływu na prawo Uczestnika konkursu do nagrody.

Warszawa, dnia 29 lutego 2016 r.