Pragniemy Państwa poinformować, że od dnia 20.11.2015 r. zmianie ulegają postanowienia art. IV ust. 2 pkt 2) oraz 3) Regulaminu Konkursu (NAGRODY W PROMOCJI).

Regulamin w wersji obowiązującej od dnia 20.11.2015

REGULAMIN PROMOCJI  „Czas piękna z Dermiką”

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.  Promocja jest organizowana pod nazwą „Czas piękna z Dermiką”, (zwana dalej „Promocją”).

2.  Regulamin określa zasady Promocji w tym przede wszystkim zakres i warunki uczestnictwa, czas trwania Promocji zasady przyznawania nagród,  sposób informowania o Promocji i jej warunkach, sposób składania reklamacji związanych z Promocją.

3.  Organizatorem i Fundatorem Promocji jestCEDERROTH POLSKA S.A. z siedzibą w Radzyminie, przy ulicy Polnej 21, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000029528, NIP: 521-052-39-42, kapitał zakładowy 19.144.500,00 . złotych, opłacony w całości, (zwany dalej „Organizatorem”).

4.  Administratorem zbioru danych osobowych zawierającego dane osobowe Uczestników, w rozumieniu Ustawyz dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)jest
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000322116, (zwana dalej „HEBE”).

5.  Regulamin stanowi podstawę Promocji i określa prawa i obowiązki jej uczestników (zwanych dalej „Uczestnikami”).

6.  Promocja rozpoczyna się w dniu 01.08.2015 r. i kończy w dniu 31.01.2016 r.

7.  Promocja podzielona jest na dwa etapy (dalej też „Etapy Promocji” lub każdy z nich „Etap Promocji”), trwające odpowiednio od 01.08.2015 r. do 31.10.2015 r. (dalej „Etap I Promocji”) oraz od 01.11.2015 r. do 31.01.2016 r. (dalej „Etap II Promocji”).

II. ZASADY UDZIAŁU W PROMOCJI

1.  Promocja polega na zliczaniu na karcie HEBE wydanej uprzednio Uczestnikom Promocji (zwanych dalej „kartami hebe”), punktów w zamian za wydatki dokonywane na obowiązujący asortyment produktów  Dermika z wyłączeniem maseczek i zestawów świątecznych i upominkowych w sklepach kosmetycznych Hebe (dalej „sklepy hebe”), w każdym z Etapów Promocji. Następnie  Uczestnikom Promocji przyznawane są nagrody, po osiągnięciu przez nich określonego w Regulaminie progu osiągniętych punktów. Za każdy pełny złoty wydatkowany przez Uczestników na obowiązujący asortyment produktów Dermika z wyłączeniem maseczek i zestawów świątecznych i upominkowych w sklepach hebe, w każdym z Etapów Promocji, Uczestnikowi przyznawany jest 1 punkt. Podmiotem odpowiedzialnym za naliczanie punktów na kartę hebe jest HEBE.

2.  Rozliczanie wydatków na produkty Dermika (zliczanie przyznanych z tego tytułu punktów) będzie następowało co 24 godziny oraz ponownie, po zakończeniu każdego Etapu Promocji, z tym zastrzeżeniem, że dla określenia uprawnienia Uczestnika Promocji do otrzymania nagrody określonej w niniejszym Regulaminie, istotny jest jedynie stan jego wydatków na produkty z obowiązującego asortymentu Dermika z wyłączeniem maseczek i zestawów świątecznych i upominkowych (otrzymanych z tego tytułu punktów), istniejący na koniec danego Etapu.

3.  W obu Etapach Promocji za datę rozpoczęcia uważa się godzinę 00:00 pierwszego dnia danego miesiąca kalendarzowego, natomiast za datę zamknięcia danego Etapu Promocji uważa się godzinę 23:59 ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego.

W każdym z Etapów Promocji, każdy z Uczestników możne zdobyć tylko jedną nagrodę odpowiadającą liczbie przyznanych w danym Etapie Promocji punktów, natomiast zdobycie nagrody w Etapie I Promocji nie wyklucza zdobycia nagrody w Etapie II Promocji przez danego Uczestnika.

4. W każdym z Etapów Promocji, Uczestnicy zdobywają nagrody, których rodzaj uzależniony jest od liczby uzbieranych przez Uczestnika punktów:

1) liczba uzbieranych przez Uczestnika punktów –  od 100 do 150 punktów – dalej „Próg I”;

2) liczba uzbieranych przez Uczestnika punktów –  od 151 do 300 punktów– dalej „Próg II”;

3) liczba uzbieranych przez Uczestnika punktów – ponad 300 punktów– dalej „Próg III”.

5.  Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.

6.  Uczestnikiem Promocji może być każdy klient sklepu hebe, będący pełnoletnią osobą fizyczną, dokonujący zakupu produktów z obowiązującego asortymentu Dermika z wyłączeniem maseczek i zestawów świątecznych i upominkowych w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, zamieszkujący na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadający zarejestrowaną na siebie kartę hebe, który podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe wyraził zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych oraz spełni warunki określone w niniejszym Regulaminie. 

7.  Uczestnikami Promocji nie mogą być pracownicy Cederroth, Laurens Coster lub Hebe a także członkowie ich najbliższej rodziny. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.

8.  Przystąpienie do Promocji jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Promocji. 

9.  Uczestnictwa w Promocji jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby. 

III. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD

1.  W obu Etapach Promocji, do zdobycia są 3 rodzaje nagród – w zależności od osiągniętego przez Uczestnika progu uzbieranych punktów w danym Etapie Promocji:

Próg I – Dermika Krem Lily-Skin Krem Ochrona Piękna Na Dzień SPF20

Próg II- zestaw kosmetyków składający się z Dermika Skin Caligraphy Kremu – Reduktora Zmarszczek Na Dzień oraz Dermika Pure Płynu Micelarnego z granatem

Próg III – kopertówka damska marki Batycki (model KA-931) lakierowana czarna. Wymiary kopertówki: 30x19,5x3,5cm.

2. Punkty uzbierane przez Uczestnika w  Etapie I Promocji nie przechodzą na Etap II Promocji.

3. Każdy Uczestnik, który osiągnie dany próg uzbieranych punktów, w danym Etapie Promocji otrzyma prezent zgodny z osiągniętym progiem. Uczestnik nie ma prawa do otrzymania prezentu przypisanego do niższego (za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt.III, 4) lub wyższego progu punktów, niż osiągnięty przez danego Uczestnika.

4. Pula nagród jest ograniczona. W każdym Etapie Promocji  do odebrania jest: 700 nagród w progu I, 400 nagród w prógu II oraz 50 nagród w progu III.  O odbiorze nagrody decyduje termin (data i godzina) przekroczenia wymaganej ilości punktów w danym progu na karcie hebe. W sytuacji wyczerpania nagród z wyższego progu, przysługuje nagroda z niższego, o ile pula nagród z niższego progu nie została wykorzystana.

5.  Do Promocji brane będą pod uwagę tylko transakcje dokonane z wykorzystaniem karty hebe. Za wykorzystanie karty hebe uznaje się:

1)  okazanie karty hebe przy kasie i zeskanowanie jej przez sprzedawcę albo

2)  podyktowanie kasjerowi numeru swojej karty hebe (13 cyfr) albo

3) podanie kasjerowi swojego numeru telefonu, a tym samym  zidentyfikowanie numeru karty hebe Uczestnika w systemie kasowym (możliwe tylko dla osób, które podczas rejestracji do programu lojalnościowego Hebe podały numer telefonu).

6.  Na stronie www.drogeriahebe.pl oraz www.hebe.pl dostępna jest dla Uczestników, możliwość sprawdzenia liczby zebranych w danym Etapie Promocji punktów. Powyższe wymaga od Uczestników założenia indywidualnego konta. Posiadanie indywidualnego konta, nie jest jednak warunkiem uczestnictwa w Promocji. Rejestracja polegać będzie na podaniu numeru karty hebe (trzynaście cyfr umieszczonych pod kodem kreskowym - bez spacji) oraz potwierdzeniu adresu email podanego podczas rejestracji w programie lojalnościowym hebe. Po założeniu konta i zalogowaniu dostępna będzie zakładka “Promocja", pod którą Uczestnik będzie mógł sprawdzić liczbę zgromadzonych w danym Etapie Promocji punktów. Dane na koncie, uaktualniane będą co 24 godziny. Osoby, które nie podały przy rejestracji do programu lojalnościowego hebe adresu email lub podczas zakładania konta wystąpił błąd, powinny skontaktować się z infolinią hebe: 22 20 654 00.

7.HEBE w terminie 5 dni od zakończenia danego Etapu Promocji, jednorazowo podejmie próbę zawiadomienia Uczestnika o fakcie uzyskania prawa do nagrody za pomocą dostępnych kanałów komunikacji – tj. za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości SMS. Hebe nie ponosi odpowiedzialności za podanie błędnych danych kontaktowych.  Niezależnie od powyższego, Uczestnicy mogą sprawdzić liczbę zgromadzonych punktów w sposób wskazany w ust. 5 powyżej oraz uzyskać informację o sklepie hebe, w którym mogą odebrać nagrodę dzwoniąc na infolinię HEBE: 22 206 54 00. Wraz z próbą zawiadomienia Uczestnika o fakcie uzyskania prawa do nagrody, Hebe powiadomi Uczestnika o adresie sklepu hebe, w którym może odebrać nagrodę. Uczestnik w terminie 7 dni od zakończenia danego Etapu Promocji, może wskazać sklep hebe, w którym odbierze nagrodę uzyskaną w Promocji, dzwoniąc na infolinię HEBE: 22 206 54 00. W przypadku niewskazania w tym terminie przez Uczestnika sklepu hebe, w którym zamierza odebrać nagrodę, Uczestnik może ją odebrać wyłącznie w sklepie hebe, wskazanym w powiadomieniu HEBE o wygranej, o którym mowa powyżej. Uczestnik Promocji uprawniony jest do odbioru nagrody począwszy od upływu 21 dni od zakończenia danego Etapu Promocji, przez okres kolejnych 30 dni.  Uczestnik traci prawo do nagrody, o ile nie odbierze jej we wskazanym wyżej terminie.

IV. NAGRODY W PROMOCJI

1.  Z tytułu udziału w Promocji i po spełnieniu warunków przewidzianych w Regulaminie, Uczestnicy uprawnieni są do otrzymania nagrody na zasadach określonych w Regulaminie.

2. Rodzaj nagrody zależy od osiągniętego przez Uczestnika progu uzyskanych punktów w danym Etapie Promocji Po osiągnięciu danego progu uzyskanych punktów, w danym Etapie Promocji, każdy Uczestnik otrzyma:

1) Próg I: Dermika Krem Lily-Skin Krem Ochrona Piękna Na Dzień SPF20 o wartości 69,39 zł

2)Próg II: zestaw kosmetyków składający się z Dermika Skin Caligraphy Kremu – Reduktora Zmarszczek Na Dzień oraz Dermika Pure Płynu Micelarnego z granatem o wartości 133,89 zł

3) Próg III: kopertówkę damską marki Batycki (model KA-931 czarny lakier) o wartości 299 zł

Zgodnie z art. 21 ust. 1 pkt. 68 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych, na dzień ogłoszenia niniejszego Regulaminu, wolna od podatku jest Nagroda otrzymana w związku ze sprzedażą premiową, jeżeli jednorazowa wartość Nagrody nie przekracza 760 złotych. W przypadku przekroczenia tej wartości, Cederroth Polska S.A. przyzna uczestnikowi dodatkową nagrodę w wysokości 11,11% Nagrody z przeznaczeniem na pokrycie podatku zryczałtowanego.

V. WYDANIE NAGRÓD

1.  Nagrody będą wydawane w imieniu Organizatora przez HEBE w wyznaczonym Uczestnikowi sklepie hebe lub w sklepie hebe wskazanym przez danego Uczestnika uprawnionego do odebrania nagrody, w sposób wskazany w pkt. III 7 Regulaminu, . Uczestnik zobowiązany jest do podpisania potwierdzenia odbioru nagrody, pod rygorem odmowy wydania mu nagrody.

2.  Nagrody zostaną wydane wyłącznie w postaci określonej Regulaminem, bez możliwości wypłaty ich równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

3.  Jeżeli Uczestnik Promocji nie odbierze przyznanej mu nagrody w terminie do 30 dni od daty wskazanej w w pkt. III. 7 Regulaminu,  jego prawo do nagrody wygasa.

4.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przez Uczestnika nagrody w terminie wskazanym w ust. 3 powyżej.

7.W celu dokonania identyfikacji Uczestnika uprawnionego do odbioru nagrody, przy odbiorze nagrody winien on okazać dokument tożsamości ze zdjęciem oraz kartę hebe. 

VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.  Dane osobowe Uczestników Promocji będą przetwarzane przez HEBE tj. przez Administratora zbioru danych osobowych (Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o.) oraz podmioty do tego uprawnione, na podstawie rejestracji do programu lojalnościowego hebe, wyłącznie w celach przeprowadzenia Promocji.

2.  Dane osobowe Uczestników Promocji będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

3.  Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Może dokonać tego poprzez kontakt z infolinią HEBE: 22 206 54 00.

4.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Promocji. Każdy z Uczestników może żądać w dowolnym czasie zaprzestania wykorzystywania przez HEBE swoich danych osobowych w celach, o których mowa powyżej. Jeżeli żądanie takie zgłoszone zostanie w okresie trwania Promocji, Uczestnik zostanie wykluczony z udziału w Promocji niezależnie od Etapu Promocji, na którym żądanie to zostało zgłoszone, w tym także po zakończeniu danego Etapu Promocji.

VII. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1.  Reklamacje dotyczące przedmiotu nagrody rozpatruje Organizator, reklamacje dotyczące sposobu naliczania punktów rozpatruje Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o.  Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszonew formie pisemnej i wysłane listem poleconym (liczy się data stempla pocztowego) na adres: Cederroth S.A., ul. Polna 21, 05-250 Radzymin w zakresie przedmiotu nagrody, natomiast reklamacje dotyczące sposobu naliczenia punktów należy wysyłać na adres Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o. o.o. Jana Sobieskiego 104, 00-764 Warszawa. .

2.  Reklamacja dotycząca przedmiotu nagrody oraz reklamacja dotyczące sposobu naliczania punktów powinna zawierać: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje nie spełniające powyższych wymogów nie podlegają rozpatrzeniu.

3.  Reklamacje w zakresie naliczania punktów mogą być zgłaszane w trakcie trwania Promocji, jednak nie później niżw ciągu 14 (czternastu) dni od dnia zakończenia danego Etapu Promocji. Reklamacje dotyczące przedmiotu nagrody powinny być zgłaszane nie później niż 7 (siedem) dni od dnia wydania nagrody. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.  Na rozpatrzenie reklamacji Organizator ma 14 (czternaście) dni liczonych od daty jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator pisemnie powiadomi Uczestnika Promocji w ciągu 30 (trzydziestu) dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.  Wszelkie informacje o Promocji zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnychi reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy. Wiążący charakter mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.

2.  Niniejszy Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Promocji na stronach internetowych HEBE: www.drogeriahebe.pl,  www.hebe.pl oraz dostępny jest do wglądu w siedzibie Organizatora.

3.  Organizator zastrzega sobie prawo do dokonania zmian Regulaminu Promocji
w każdym czasie. Regulamin w wersji zmienionej będzie obowiązywać od momentu jego opublikowania.

4.  W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących ustaw.

5.  Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia Promocji.

Warszawa, dnia 20.11.2015 r.