REGULAMIN KONKURSU „PIĘKNY UŚMIECH Z JORDAN”

przeprowadzany na terenie sieci sklepów HEBE w terminie 15.09-28.09.2016

§ 1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE

1. Niniejszy Regulamin określa zasady przeprowadzenia akcji promocyjnej pod nazwą „PIĘKNY UŚMIECH Z JORDAN”, w dalszej części Regulaminu zwanej Konkursem, w tym również zasady nadzoru nad jego przebiegiem i przebiegiem postępowania reklamacyjnego.

2. Organizatorem Konkursu jest firma Cederroth Polska S.A. z siedzibą w Radzyminie przy ul. Polnej 21, 05 - 250 Radzymin, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000029528, o kapitale zakładowym w wysokości: 24 144 500 złotych, NIP 521-05-23- 942 zwana dalej „Organizatorem”.

3. Czynności związane z obsługą techniczną Konkursu prowadzi Blue Milk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-607), przy ul. Czeczota 15/1, o numerze NIP: 9512363839, Regon: 146499443, działająca w imieniu Organizatora, zwana dalej „Koordynatorem”.

4. Konkurs jest prowadzony na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej, na terenie sklepów sieci HEBE.

5. Produkty biorące udział w Konkursie, to produkty do higieny jamy ustnej oznaczone marką „Jordan”, zwane dalej „Produktem Promocyjnym”.

6. Konkurs rozpoczyna się w dniu 15.09.2016 od godz. 00:00:00, a zakończy się w dniu 28.09.2016 o godz. 23:59:59. We wskazanym okresie przyjmowane są zgłoszenia do Konkursu. Okres ten nie obejmuje wydania nagród oraz procedury reklamacyjnej.

§ 2. UCZESTNICY KONKURSU

1. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne. Wzięcie udziału w Konkursie oznacza zgodę jej uczestnika na warunki Konkursu, określone niniejszym Regulaminem.

2. W Konkursie mogą wziąć udział pełnoletnie osoby fizyczne, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych oraz mające stałe miejsce zamieszkania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, które w czasie trwania konkursu zakupią na wyłączną własność co najmniej jeden Produkt Promocyjny i zachowają dowód zakupu.

3. Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora oraz Koordynatora, a także członkowie najbliższych rodzin tych osób. Przez członków najbliższej rodziny należy rozumieć: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców, krewnych i powinowatych drugiego stopnia oraz osoby pozostające w stosunku przysposobienia.

§ 3. ZASADY KONKURSU

1. Aby wziąć udział w Konkursie należy w trakcie trwania Konkursu, łącznie:

a) dokonać jednorazowego zakupu dowolnego Produktu Promocyjnego w drogerii HEBE;

b) zachować oryginalny paragon potwierdzający zakup;

c) odpowiedzieć na zadanie konkursowe, polegające na kreatywnej odpowiedzi na pytanie: „Jak dbasz o piękny uśmiech?”. Odpowiedź (maksymalnie 250 znaków ze spacjami) należy wysłać na adres: jordan@bluemilk.pl

2. Jeden paragon upoważnia do wysłania tylko i wyłącznie jednego zgłoszenia do Konkursu. Wykorzystanie kolejny raz tego samego paragonu będzie traktowane jako zgłoszenie nieprawidłowe, nie biorące udziału w Konkursie.

3. Jedna osoba może wielokrotnie wysyłać zgłoszenia do Konkursu pod warunkiem dokonania kolejnych zakupów i uzyskania kolejnych paragonów.

§ 4. NAGRODY I SPOSÓB ICH PRZYZNAWANIA

1. Nagrodami w Konkursie są:

a) 30 nagród I stopnia –  zegarek marki Apart am:pm o wartości 210 zł brutto;

b) 300 nagród II stopnia – kosmetyki marki Soraya o wartości 22,99 zł brutto

2. Zwycięzców Konkursu, którzy przesłali najciekawsze odpowiedzi na zadanie konkursowe, wyłoni Komisja Konkursowa składająca się z dwóch przedstawicieli Organizatora oraz  jednego  przedstawiciela Koordynatora (dalej zwana: Komisją). Komisja dokona wyboru według własnego uznania, uwzględniając oryginalność i poziom kreatywności odpowiedzi.

3. Wybrane odpowiedzi zostaną ponumerowane według kolejności ich wyboru poczynając od najciekawszej odpowiedzi do najmniej według następującego schematu:

a. prawo  do  nagrody I  stopnia otrzymają autorzy 30 (trzydziestu) najwyżej ocenionych odpowiedzi przez Komisję; 

b. prawo do nagród II stopnia otrzymują autorzy kolejnych 300 (trzystu) najwyżej ocenionych odpowiedzi przez Komisję.

4. Jeden  Uczestnik  nie  może  zostać zwycięzcą więcej niż jednej nagrody w Konkursie bez względu na liczbę zgłoszeń.

5. Osoby, których rozwiązania zadania konkursowego zostaną wybrane przez Komisję („Laureaci”) zostaną poinformowane o tym fakcie w ciągu 30 dni roboczych od dnia zakończenia Konkursu drogą mailową na adres, z którego nastąpiło przesłanie zgłoszenie.

6. Nagrody przyznane w Konkursie nie podlegają wymianie na świadczenie pieniężne.

7. Do każdej nagrody rzeczowej wskazanej w § 4ust. 1 pkt. a i b powyżej, Zwycięzca Konkursu otrzyma również dodatkową nagrodę pieniężną odpowiadającą wysokości należnego podatku dochodowego od osób fizycznych od nagród rzeczowych tj. 11,11% wartości przekazywanej im odpowiednio Nagrody w zaokrągleniu do pełnych złotych, która zostanie potrącona przez Organizatora jako płatnika 10% ryczałtowego podatku dochodowego od osób fizycznych od przekazanych w Konkursie Nagród (art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych) i przekazana do właściwego urzędu skarbowego.

§ 5. TERMIN I SPOSÓB PRZEKAZANIA NAGRÓD

1. Laureaci Konkursu w ciągu 14 dni od zakończenia Konkursu będą poinformowani przez Koordynatora o wygranej drogą mailową na adres, z którego przesłane zostało zgłoszenie. Laureaci zostaną poproszeni o przesłanie, w wiadomości zwrotnej danych osobowych niezbędnych do przekazania nagrody i odprowadzenia podatku przez Organizatora oraz zdjęcia/skanu paragonu potwierdzającego zakup Produktu Promocyjnego w terminie 7 (siedmiu) dni od dnia poinformowania o wygranej.

2. Paragon budzący wątpliwość co do jego oryginalności lub nieczytelny zostaje odrzucony, a Laureat, który nadesłał taki dowód traci prawo do nagrody.

3. W każdej sytuacji utraty prawa do nagrody przez danego Laureata w przypadkach wskazanych w Regulaminie prawo do nagrody przechodzi na osobę, która nadesłała kolejną najlepszą odpowiedź na pytanie konkursowe.

4. Laureat Konkursu nie może przenieść prawa do uzyskania nagrody na osoby trzecie.

5. Nagroda zostanie przesłana kurierem Laureatowi najpóźniej do dnia 30.11.2016 roku. Koszty wysyłki nagrody pokrywa Organizator.

§ 6. ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1. Organizator sprawuje nadzór nad przebiegiem Konkursu oraz nad działaniami Uczestników,

podejmowanymi w ramach Konkursu

2. Rozwiązania zadania konkursowego przesłane po terminie określonym niniejszym Regulaminem lub naruszające warunki Regulaminu nie będą brały udziału w Konkursie.

3. Organizator może wykluczyć Uczestnika z Konkursu w przypadku gdy:

a. treść rozwiązania zadania konkursowego jest niezgodna z Regulaminem, jak również gdy zawiera treści wulgarne lub obraźliwe lub jest niezgodna z dobrymi obyczajami albo prawem powszechnie obowiązującym;

b. Uczestnik nie działa w Konkursie osobiście, tylko poprzez osoby trzecie;

c. zadanie konkursowe nie zostało samodzielnie wykonane przez Uczestnika lub narusza prawa osób trzecich;

d. Uczestnik w inny sposób narusza Regulamin lub działa w sposób oczywiście nieuczciwy. Poprzez dobre obyczaje w zakresie wypowiedzi Organizator rozumie w szczególności nieużywanie słów powszechnie uznawanych za obraźliwe, czy treści naruszające dobra osobiste osób trzecich.

4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprzestrzeganie przez Uczestników warunków i zasad określonych w Regulaminie.

5. W przypadku wykluczenia Uczestnika z Konkursu z powodu naruszenia zasad określonych w Regulaminie, Uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Organizatora.

6. Uczestnik ponosi odpowiedzialność względem Organizatora, za wszelkie szkody wyrządzone swoim działaniem sprzecznym z Regulaminem lub powszechnie obowiązującym prawem.

7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność przekazania nagrody Laureatowi, powstałą z winy Laureata, w tym poprzez błędne podanie przez Laureata danych niezbędnych do przekazania nagrody.

§ 7. PRAWA AUTORSKIE

1. Nabycie praw następuje na wszystkich polach eksploatacji znanych w chwili wydania nagrody, w tym wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskich i prawach pokrewnych, bez ograniczeń ilościowych, czasowych i terytorialnych na wszystkich polach eksploatacji. W szczególności przeniesienie autorskich praw majątkowych do treści odpowiedzi konkursowej obejmuje następujące pola eksploatacji:

a. utrwalanie na nośnikach materialnych w szczególności techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową oraz wykonywanie egzemplarzy tych utrwaleń;

b. zwielokrotnianie;

c. wprowadzanie do pamięci komputera;

d. umieszczanie w materiałach reklamowych;

e. używanie we wszystkich formach reklamy, w tym także za pośrednictwem wszelkich środków masowego przekazywania włączając przekaz satelitarny;

f. rozporządzania prawami w inny sposób, w tym w szczególności do ich użyczania i wynajmowania;

g. publicznego wystawienia, wyświetlenia, odtworzenia oraz nadawania, a także publicznego udostępnienia w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym;

h. wykorzystywanie w całości lub we fragmentach do celów promocyjnych i reklamy .

3. Uczestnik oświadcza, że wykonał zadanie konkursowe samodzielnie oraz, że przysługują mu wyłączne i nieograniczone autorskie prawa majątkowe oraz autorskie prawa osobiste do treści rozwiązania zadania konkursowego. Uczestnik zapewnia, iż zgłoszona w Konkursie treść odpowiedzi konkursowej nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich, a nadto nie jest obciążona żadnymi wadami prawnymi lub fizycznymi, roszczeniami lub prawami osób trzecich.

4. Naruszenie przez Uczestnika powyższego postanowienia będzie traktowane jako istotne naruszenie Regulaminu i skutkować będzie wykluczeniem Uczestnika z konkursu.

5. W przypadku gdyby którekolwiek z powyższych oświadczeń okazało się nieprawdziwe, Uczestnik zwolni Organizatora od wszelkich roszczeń osób trzecich i odpowiedzialności z tym związanej.

§ 8. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

1. Wszelkie reklamacje dotyczące Konkursu mogą  być składane Koordynatorowi w czasie trwania konkursu lub najpóźniej do 14 dni po jego zakończeniu. Decyduje data wpływu do Koordynatora. Reklamacje dostarczone po 11.10.2016 roku nie będą rozpatrywane.

2. Pisemną reklamację należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na adres Koordynatora z dopiskiem "Reklamacja Jordan”. Reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika, adres mail, z którego przesłał mail konkursowy, numer telefonu oraz powody złożenia reklamacji wraz z uzasadnieniem.

3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie 14 dni od ich wpływu. O wynikach postępowania reklamacyjnego Koordynator niezwłocznie powiadamia osobę, która wniosła reklamację. Odpowiedzi na reklamacje zostaną wysłane drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany przez Uczestnika Konkursu w treści reklamacji.

§ 9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest  Organizator, który powierzył przetwarzanie danych osobowych w zakresie realizacji Konkursu firmie Blue Milk sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie (02-607), ul. Czeczota 15/1 będącej Koordynatorem Konkursu. Dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w  celach zwianych  przedmiotowo z Konkursem, w tym w celach związanych z rejestracją Zgłoszeń, realizacją nagród, ogłoszeniem wyników Konkursu,  prowadzeniem sprawozdawczości finansowej oraz rozpatrywaniu ewentualnych reklamacji. Podanie danych osobowych ma charakter dobrowolny, lecz niezbędny do udziału w Konkursie i wydania nagrody. Osobom udostepniającym dane osobowe przysługują prawa do: dostępu do danych,  możliwości ich poprawiania lub żądania ich usunięcia.

2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu, pod warunkiem, że taka zmiana nie  naruszy praw nabytych Uczestników Konkursu. Informacja o zmianie Regulaminu będzie dostępna na stronie www.hebe.pl

3. Akceptacja regulaminu jest jednoznaczna z wyrażeniem zgody na wykorzystanie i przetwarzanie danych osobowych Uczestnika przez Organizatora zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celu prowadzenia Konkursu oraz w celach marketingowych.

4. Niniejszy Konkurs, którego warunki zostały określone przez Organizatora powyżej nie jest „grą losową”, „loterią fantową”, „zakładem wzajemnym” ani „loterią promocyjną”, których wynik zależy od przypadku, w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 29 lipca 1992 o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 4 z 2004 r., poz. 27 – t.j. z późn. zm.).

5. Wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter informacyjny. Wizerunek nagród przedstawiony w materiałach reklamowych może odbiegać od ich rzeczywistego wyglądu.