Regulamin promocji „Promocja personalizowana Sanctuary Spa”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.  Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa zasady akcji promocyjnej „Promocja personalizowana Sanctuary Spa” („Akcja”).

2.  Organizatorem Akcji jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie przy ulicy Żniwnej 5, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000322116 – właściciela sklepów Hebe, zwana dalej Organizatorem.

3.  Celem przeprowadzenia Akcji jest zaoferowanie wybranym Klientom sklepów Hebe - członkom programu lojalnościowego Hebe – zakupu produktów marki Sanctuary Spa w specjalnej promocyjnej cenie:

a.  Sanctuary Spa Nawilżający olejek pod prysznic 250 ml (5060056486437) cena promocyjna 23,99 zł.

b.  Sanctuary Spa lekki krem pod prysznic "suflet" 250 ml (5060056489636) cena promocyjna 23,99 zł.

c.  Sanctuary Spa rozświeltający balsam do ciała Wonder Body 150 ml (5060420330922) cena promocyjna 26,99 zł.

4.  Celem zapewnienia prawidłowej organizacji i przebiegu Akcji, Organizator zastrzega sobie wybór uczestników Akcji według własnych kryteriów i uznania. Organizator nie jest związany żadnymi zgłoszeniami chęci uczestnictwa w Akcji, jak również nie jest zobowiązany do ujawniania lub uzasadniania kryteriów wyboru uczestników do udziału w Akcji. Decyzje podjęte przez Organizatora są ostateczne i nie podlegają reklamacji.

5.  Akcja organizowana jest na zasadach określonych niniejszym Regulaminem  i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.

§ 2 ZASADY AKCJI

1.  W Akcji mogą wziąć udział osoby fizyczne, będące członkiem programu lojalnościowego Hebe, które w okresie obowiązywania Akcji spełnią wszystkie poniższe warunki.

2.  Warunkiem udziału w Akcji jest członkostwo w programie lojalnościowym Hebe oraz udostępnienie poprawnego numeru telefonu komórkowego oraz wyrażenie do dnia początku akcji zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz zgody na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.

3.  Akcja rozpoczyna się w dniu 16.02.2017 r. a kończy 01.03.2017 r. i jest akcją zamkniętą, dedykowaną wybranej grupie Klientów Hebe.

4.  Od dnia 16.02.2017 r. wybrana do Akcji grupa Klientów otrzyma sms z zaproszeniem do udziału w Akcji o treści:

a.  Nawilzajacy olejek pod prysznic Sanctuary Spa 250ml za 23,99zl zamiast 39,99zl po podaniu przy kasie nr karty 9930001341264! TYLKO do 01.03! http://idz.do/spa

b.  Lekki krem pod prysznic "suflet" Sanctuary Spa 250ml za 23,99zl zamiast 39,99zl po podaniu przy kasie nr karty 9930001341264! TYLKO do 01.03! http://idz.do/spa

c.  Rozswietlajacy balsam do ciala Sanctuary Spa 150ml tylko 26,99zl zamiast 44,99zl po podaniu przy kasie nr karty 9930001341264! TYLKO do 01.30! http://idz.do/spa

5.  Warunkiem skorzystania z oferty jest okazanie podczas zakupu karty Hebe z czytelnym kodem kreskowym. Numer karty Hebe musi być identyczny z numerem karty podanym w smsie.

6.  W przypadku zwrotu towaru, przy zakupie, którego klient skorzystał z rabatu, klient otrzyma wyłącznie zwrot ceny rzeczywiście uiszczonej – tj. ceny regularnej pomniejszonej o rabat.

7.  Promocja trwa do 01.03.2017 r. lub do wyczerpania zapasów.

§3 REKLAMACJE

1.  Reklamacje dotyczące przebiegu Akcji mogą być zgłaszane tylko w formie listu poleconego w ciągu 14 dni od momentu zakończenia Akcji na adres BOK Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp.z.o.o, Skr. Poczt. Nr 1838, 50-385 Wrocław 46 lub w drodze e-mail na adres: kontakt@kartahebe.com z dopiskiem ''Reklamacja Hebe – Promocja personalizowana Sanctuary Spa”.

2.  W zgłoszeniu reklamacyjnym osoba zgłaszająca reklamację jest zobowiązana podać swoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres zamieszkania, telefon kontaktowy, numer karty Hebe) oraz powód zgłoszenia reklamacji.

3.  Rozpatrzenie reklamacji nastąpi najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora.

§4 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.  Zasady prowadzenia Akcji określa wyłącznie niniejszy Regulamin, wszelkie materiały promocyjno-reklamowe mają charakter wyłącznie informacyjny.

2.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za błędy w opisie oraz w zdjęciach produktów.

3.  Organizator nie odpowiada za ewentualne błędy w numerze telefonu i wynikające z tego konsekwencje. Organizator nie odpowiada również w przypadku np. nieodczytania smsa w czasie trwania Akcji.

4.  Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Akcji, których nie był stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec, w szczególności w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.

5.  Niniejszy Regulamin Promocji dostępny jest w siedzibie Organizatora oraz na stronie internetowej www.Hebe.pl.

6.  Postanowienia niniejszego Regulaminu podlegają przepisom prawa polskiego. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz innych ustaw.

7.  Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.