Regulamin konkursu SMS "Uśmiechnij się po nagrody od Listerine" 

1.  DEFINICJE

1.1.  Użyte w niniejszym regulaminie pojęcia i definicje będą miały poniżej przedstawione znaczenie:

a.  Organizator – Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa w Łodzi, przy ul. Inżynierskiej 15, 93-569 Łódź, www.smolar.pl;

b.  Konkurs - konkurs organizowany w sklepach konkursowych, pod nazwą „Uśmiechnij się po nagrody od Listerine";

c.  Regulamin- niniejszy regulamin konkursu;

d.  Zakup promocyjny – jednorazowy zakup co najmniej jednego z następujących produktów marki Listerine: płyn do płukania jamy ustnej Listerine (w pojemnościach: 95 ml, 250 ml, 500 ml), płyn do płukania jamy ustnej dla dzieci Listerine Smart Rinse 250 ml, szczoteczki do zębów Listerine Reach, dokonany w sklepie konkursowym w okresie od 01.09.2014 r. do 30.09.2014 r., udokumentowany jednym dowodem zakupu;

e.  Uczestnik - abonent spełniający wymagania określone w pkt. 3 regulaminu;

f.  Laureat- osoba, która wygrała nagrodę w konkursie;

g.  Operatorzy Telefonii Komórkowej - firmy telekomunikacyjne świadczące usługi sieci GSM na terenie Polski;

h.  Premium SMS - usługa w standardzie GSM, w ramach, której wysłanie wiadomości SMS przez uczestnika związane jest z pobraniem przez operatora telefonii komórkowej opłaty wyższej niż standardowa opłata za przesłanie SMS z telefonu komórkowego na inny telefon komórkowy (opłata za wysłanie jednego SMS-a na numer 7055 wynosi 0,50 zł netto / 0,62 zł z VAT). Bezpośrednim dostawcą usług opisanych w niniejszym regulaminie, za które opłata regulowana jest za pośrednictwem usług telekomunikacyjnych o podwyższonej opłacie (tzw. SMS premium) jest Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa w Łodzi przy ul. Inżynierskiej 15, 93-569 Łódź;

i.  Numer Premium SMS - numer SMS podany uczestnikowi w celu zgłoszenia i uczestnictwa w konkursie tj. nr 7055;

j.  Wiadomość SMS (SMS) - wiadomość tekstowa, wysyłana przez uczestnika z telefonu komórkowego na wskazany nr SMS (do konkursu nie będą rejestrowane zgłoszenia SMS wysyłane z bramek SMS);

k.  Komisja konkursowa- zespół osób powołanych przez organizatora do nadzoru nad konkursem i w celu wyłonienia nagród laureatów konkursu. W skład komisji konkursowej wchodzą trzej przedstawiciele organizatora;

l.  Sklep konkursowy – dowolny sklep sieci Hebe na terytorium Rzeczpospolitej Polski, w których można dokonać zakupu promocyjnego.

a.  Dowód zakupu - oryginalny paragon lub faktura Vat potwierdzające dokonanie zakupu promocyjnego. Dowód zakupu na potrzeby niniejszego konkursu powinien być czytelny i prawdziwy, tzn. został wystawiony przez sklep, którego nazwa i adres znajdują się na nim i nie jest sfałszowany. Dowodem zakupu na potrzeby niniejszego konkursu nie jest jego:
- kserokopia,
- kopia notarialnie poświadczona,
- wydrukowany skan.

2.  POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1.  Konkurs organizowany jestna terytorium Rzeczpospolitej Polski.

2.2.  Czas trwania konkursu obejmuje okres od dnia 01.09.2014 r. do dnia 30.09.2014 r., przy czym czynności związane z przyznawaniem i odbiorem nagród oraz rozpatrywaniem reklamacji zakończą się do dnia 20.11.2014 r.

2.3.  Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dziennik Ustaw z 2009 r., Nr 201 poz. 1540 ze zmianami).

2.4.  Uczestnik przystępując do konkursu, powinien zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad jak również potwierdza, iż spełnia warunki opisane w pkt. 3 regulaminu, które uprawniają go do udziału w konkursie.

3.  WARUNKI UCZESTNICTWA W KONKURSIE

3.1.  Z zastrzeżeniem pkt. 3.5 poniżej, uczestnikiem niniejszego konkursu może być każda osoba fizyczna, będąca konsumentem w rozumieniu art. 221 KC[1], która co najmniej w dniu rozpoczęcia konkursu spełnia następujące warunki:

a)  posiada miejsce zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;

b)  zapoznała się z treściąniniejszego regulaminu i zaakceptowała jego postanowienia;

c)  ma ukończone 18 lat;

d)  posiada pełną zdolność do czynności prawnych.

3.2.  W celu uczestniczenia w konkursie, uczestnik konkursu powinien posiadać aktywny, w jednej z sieci GSM operatorów telefonii komórkowej w Polsce, telefon komórkowy.

3.3.  Konkurs jest dostępny wyłącznie dla uczestników znajdujących się w zasięgu sieci GSM polskich operatorów komórkowych.

3.4.  Zgłoszenie udziału w konkursie musi być dokonane w sposób wskazany w regulaminie. Niespełnienie któregokolwiek z warunków zgłoszenia udziału spowoduje nieważność zgłoszenia.

3.5.  W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy: organizatora, Johnson Johnson Poland Sp. z o.o. oraz sklepów konkursowych.Zakaz dotyczy także członków ich rodzin; przez „członków rodzin” rozumie się: małżonka, zstępnych, wstępnych, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, pasierba, pasierbicę, zięcia, synową, rodzeństwo, ojczyma, macochę i teściów.

4.  ZASADY KONKURSU

4.1.  W celu wzięcia udziału w konkursie uczestnik powinien zastosować się do następującej procedury:

a)  Dokonać zakupu promocyjnego i zachować oryginalny dowód zakupu,

b)  Wysłać SMS-a zgłoszeniowego, zawierającego rozwiązanie zadania konkursowego, które polega na najciekawszym dokończeniu zdania konkursowego, które brzmi: Produkty Listerine są dla mnie jak... na numer 7055 z telefonu komórkowego (opłata za wysłanie jednego SMS-a na numer 7055 wynosi 0,50 zł netto / 0,62 zł z VAT),

c)  Format SMS-a zgłoszeniowego zawierającego rozwiązanie zadania konkursowego powinien być następujący: LISTERINE.nr dowodu zakupu.treść odpowiedzi uczestnika, (wyrażenie LISTERINEzwane będzie w dalszej części regulaminu prefiksem).

Przykładowy SMS zgłoszeniowy z rozwiązaniem zadania konkursowego, dla uczestnika, który dokonał zakupu promocyjnego i posiada paragon o numerze 123456 powinien wyglądać następująco:

LISTERINE.123456.powiew swiezosci morskiej bryzy.

SMS zgłoszeniowy powinien zawierać treść odpowiedzi uczestnika na zadanie konkursowe, czyli po prefiksie LISTERINE oraz nr dowodu zakupu, uczestnik powinien bezpośrednio wpisać treść odpowiedzi na zadanie konkursowe (jak w powyższym przykładzie).

(„zgłoszenie do konkursu“)

d)  Prawidłowe zgłoszenie do konkursu powinno, zgodnie z pkt. 4.1 lit. c zawierać w treści SMS-a dokończenie zdania konkursowego (poprzedzone prefiksem) oraz numerem dowodu zakupu promocyjnego. SMS zgłoszeniowy zawierający rozwiązanie zadania konkursowegomoże składać się z maksimum 160 znaków (łącznie z prefiksem tj. wyrazem LISTERINE, numerem dowodu zakupu promocyjnego, rozwiązaniem zadania konkursowego w tym ze „spacjami”) i nie może zawierać polskich znaków. Dopuszcza się użycie małych i dużych liter.

e)  Dowód zakupu zostaniezweryfikowany przy wydawaniu nagród (przekazanie oryginału dowodu zakupu jest warunkiem koniecznym wydania nagrody). Zgłoszenie udziału w konkursie na podstawie zakupu promocyjnego może mieć miejsce wyłącznie po dokonaniu tego zakupu, tj. czas zakupu (data i godzina uwidoczniona na dowodzie zakupu) nie może być późniejszy niż czas wysłania wiadomości SMS.

f)  Zgłoszenia do konkursu mogą być wysyłane codziennie od godziny 00:00:00 dnia 01.09.2014 r. r. do godziny 23:59:59 dnia 30.09.2014 r. - wyłącznie po dokonaniu zakupu promocyjnego.

g)  Po przesłaniu prawidłowego zgłoszenia do konkursu uczestnik zostaje zarejestrowany w bazie konkursowej. Uczestnik konkursu otrzyma od organizatora SMS-a potwierdzającego prawidłowe zgłoszenie oraz rejestrację w bazie konkursowej o następującej treści: „DZIEKUJEMY ZA UDZIAL W KONKURSIE: USMIECHNIJ SIĘ PO NAGRODY OD LISTERINE. ZACHOWAJ ORYGINALNY DOWOD ZAKUPU. REGULAMIN KONKURSU ZNAJDZIESZ NA WWW.SMOLAR.PL”.

4.2.  Rozwiązanie zadania konkursowego o którym mowa w pkt. 4.1 lit. b:

- powinno być wynikiem osobistej twórczości uczestnika,

- nie może zawierać wulgaryzmów, treści obraźliwych lub treści sprzecznych z prawem,

- nie może zawierać treści reklamowych dotyczących jakichkolwiek produktów, z wyłączeniem treści reklamowych dotyczących produktów promocyjnych,

- nie może naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności: dóbr osobistych i praw autorskich oraz prawa do ochrony wizerunku.

4.3.  W przypadku dokonania więcej niż jednego zakupu promocyjnego, aby dokonać prawidłowego zgłoszenia do konkursu z tytułu każdego zakupu promocyjnego, należy każdy z tych zakupów udokumentować odrębnym oryginalnym dowodem zakupu i odrębnym zgłoszeniem do konkursu. Organizator ma prawo wezwać uczestnika, który zgłosił się wielokrotnie do konkursu, do przesłania wszystkich kopii dowodu zakupu. W przypadku jeżeli uczestnik nie będzie posiadał tych dowodów zakupu może zostać zdyskwalifikowany i wykluczony z konkursu z utratą prawa do nagrody przyznanej mu w konkursie włącznie. Nie wydana nagroda pozostaje w dyspozycji organizatora.

4.4.  Każdy uczestnik konkursu może nadesłać dowolną ilość zgłoszeń (pod warunkiem dokonania, odpowiedniej ilości zakupów promocyjnych), jednakże jedna osoba oraz jedno gospodarstwo domowe (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zameldowania lub zamieszkania uczestników konkursu), może otrzymać wyłącznie tylko jedną nagrodę w konkursie. Dotyczy to również sytuacji, w której jedna osoba, będzie przesyłać zgłoszenia do konkursu z różnych numerów telefonicznych, a zakwalifikuje się do więcej aniżeli jednej nagrody.

4.5.  Dokonując zgłoszenia uczestnictwa w konkursie, każdy uczestnik deklaruje przeniesienie autorskich praw majątkowych do rozwiązania konkursowego, jeżeli rozwiązanie to zostanie nagrodzone nagrodą. Z chwilą wydania nagrody w konkursie uczestnik przenosi na organizatora wszelkie majątkowe prawa autorskie do tego rozwiązania zadania konkursowego, na podstawie art. 921 § 3 Kodeksu cywilnego, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:

a)  utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego,

b)  zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką w tym: techniką magnetyczną na taśmach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworów, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,

c)  obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie zwielokrotnionych nośników do obrotu w kraju i za granicą, użyczenie oryginału albo egzemplarzy,

d)  rozpowszechnianie utworu w sposób inny niż określony w lit. a) – c) – publiczne wykonania, wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności udostępnianie na stronach internetowych,

e)  wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów,

f)  wykorzystanie w utworach multimedialnych,

g)  wprowadzanie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe,

h)  wykorzystanie utworu i jego fragmentów do celów promocyjnych i reklamy,

i)  wykorzystanie dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji identyfikacji, produktów i usług oraz innych przejawów działalności gospodarczej.

Ponadto uczestnik upoważnia organizatora bez dodatkowego wynagrodzenia do wykonywania praw zależnych do utworu, w zakresie uzasadnionym wykorzystywaniem utworu na powyższych polach eksploatacji, w tym do dokonywania modyfikacji utworu, łączenia go z innymi utworami, przekazywania innym podmiotom w celu modyfikacji.

4.6.  Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy uczestnik spełnia warunki określone w niniejszym regulaminie. W tym celu może żądać od uczestnika złożenia określonych oświadczeń na piśmie, podania określonych danych bądź przedłożenia określonych dokumentów niezbędnych do prawidłowego uczestnictwa w konkursie. Niespełnienie warunków wynikających z niniejszego regulaminu lub nieuzasadniona odmowa spełnienia powyższych żądań po przeprowadzeniu przez organizatora postępowania wyjaśniającego, może spowodować wykluczenie danego uczestnika z konkursu z jednoczesnym wygaśnięciem prawa do nagród wymienionych w pkt. 6.1 i pkt. 6.2 poniżej. Nie wydana nagroda pozostaje w dyspozycji organizatora.

4.7.  Wielokrotne przesłanie zgłoszenia do konkursu na podstawie jednego dowodu zakupu promocyjnego, wysłane przez tego samego uczestnika lub przez kilku uczestników nie zwiększa szansy wygrania nagród - będzie traktowane jako duplikat i zostanie usunięte z bazy zgłoszeń (w bazie pozostanie pierwsze prawidłowe zgłoszenie).

4.8.  W razie utraty lub zniszczenia oryginału dowodu zakupu potwierdzającego udział w konkursie, uczestnikowi nie przysługują żadne roszczenia wobec organizatora.

5.  WYŁANIANIE LAUREATOM NAGRÓD

5.1.  W celu wyłonienia laureatów nagród w konkursie oraz w celu zapewnienia nadzoru nad prawidłowym przebiegiem konkursu, organizator powoła komisję konkursową, o której mowa w pkt. 7 niniejszego regulaminu.

5.2.    Wyłonienie laureatów nagród odbędzie się w dniu 01.10.2014 r. w biurze organizatora w   Łodzi, przy ul. Inżynierskiej 15 zgodnie z postanowieniami regulaminu.

5.3.    W celu wyłonienia laureatów nagród w konkursie spośród zgłoszeń zarejestrowanych w   bazie konkursowej, komisja oceni wszystkie prawidłowo nadesłane zgłoszenia do konkursu z rozwiązaniem zadania konkursowego i dokona wyboru najciekawszych rozwiązań zadania   konkursowego według własnego uznania, uwzględniając: jakość, oryginalność i walory  artystyczne każdego rozwiązania.

  Autor najciekawszego zdaniem komisji konkursowej rozwiązania zadania konkursowego   zostanie laureatem nagrody głównej (laureat nr 1).

  Kolejnych dwudziestu autorów najciekawszych zdaniem komisji konkursowej rozwiązań   zadania konkursowego zostanie laureatami nagród dodatkowych (laureaci od nr 2 do nr 21).

5.4.  Weryfikacja poprawności przesyłanych zgłoszeń do konkursu będzie dokonywana za pomocą systemu teleinformatycznego obsługującego konkurs. Zgłoszenia zawierające błędny prefiks lub niespełniające innych wymogów określonych w regulaminie nie będą brały udziału w konkursie. Czas nadesłania SMS-a zgłoszeniowego będzie rejestrowany przez centralny komputer organizatora.

6.  NAGRODY

6.1.    Nagrodą główną w konkursie są bony TravelPass Plus o łącznej wartości 4.000,00 zł brutto   (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). Szczegółowy opis nagrody głównej znajduje się w   załączniku nr 1 do regulaminu. Do nagrody głównej przyznana jest część pieniężna nagrody w   wysokości 444,44 zł (słownie: czterysta czterdzieści cztery złote 44/100). Łączna wartość   nagrody głównej wynosi: 4.444,44 zł brutto (słownie: cztery tysiące czterysta czterdzieści   cztery złote 44/100), przy czym część nagrody, jaką jest część pieniężna w kwocie 444,44 zł   (słownie: czterysta czterdzieści cztery złote 44/100) zostanie przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od wygranej. Podatek, o którym mowa w zdaniu   poprzednim zostanie odprowadzony na konto właściwego urzędu skarbowego przez   organizatora.

6.2.  Nagrodą dodatkową w konkursie jest całoroczny zestaw produktów marki Listerine o łącznej   wartości 449,00 zł brutto (słownie: czterysta czterdzieści dziewięć złotych 00/100). Do nagrody   dodatkowej przyznana jest część pieniężna nagrody w wysokości 49,89 zł (słownie:   czterdzieści dziewięć złotych 89/100). Łączna wartość nagrody dodatkowej wynosi: 498,89 zł brutto (słownie: czterysta dziewięćdziesiąt osiem złotych 89/100), przy czym część nagrody,   jaką jest część pieniężna w kwocie 49,89 zł (słownie: czterdzieści dziewięć złotych 89/100)   zostanie przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od wygranej. Podatek,   o którym mowa w zdaniu poprzednim zostanie odprowadzony na konto właściwego urzędu   skarbowego przez organizatora.

  Ilość wszystkich nagród dodatkowych wynosi 20 ( słownie: dwadzieścia) sztuk.

  Wartość wszystkich nagród dodatkowych wynosi 9.977,80 zł brutto (słownie: dziewięć tysięcy   dziewięćset siedemdziesiąt siedem złotych 80/100).

6.3.  Ilość wszystkich nagród w konkursie wynosi 21 (słownie: dwadzieścia jeden) sztuk.

6.4.  Wartość całej puli nagród w konkursie wynosi 14.422,24 zł brutto (słownie: czternaście tysięcy   czterysta dwadzieścia dwa złote 24/100).

6.5.  Laureaci konkursu nie mogą przenieść prawa do otrzymania nagrody na osoby trzecie. Nie przysługuje im również prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości nagród ani otrzymania ekwiwalentu pieniężnego. Nagroda nie podlega wymianie na jakiekolwiek inne nagrody rzeczowe.

6.6.  Nagrody zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego - ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (j.t: Dz. U. z 1993 r.   Nr 90, poz.416 ze zm.).

7.  NADZÓR NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ PRZEPROWADZENIA KONKURSU

7.1.  Organem dokonującym weryfikacji przyznania nagród oraz decydującym o przyznaniu nagród, o których mowa w pkt. 6.1 i pkt. 6.2 będzie komisja konkursowa.

7.2.  Komisja konkursowa dokonując wyboru najlepszego rozwiązania zadania konkursowego, weźmie pod uwagę prawidłowość zgłoszenia zgodnie z pkt. 3 i pkt. 4 oraz najciekawsze rozwiązanie zadania konkursowego przy uwzględnieniu kryterium jakości, oryginalności i walory artystyczne każdego rozwiązania zadania konkursowego.

8.  POWIADOMIENIE O WYGRANEJ ORAZ SPOSÓB OGŁASZANIA WYNIKÓW

8.1  Każdy laureat nagrody zostanie powiadomiony o wygranej, najpóźniej w terminie 3 dni roboczych od daty rozstrzygnięcia konkursu przez komisję konkursową, poprzez wysłanie wiadomości SMS, z którego nadeszło zgłoszenie. W treści wiadomości SMS organizator poinformuje laureata o wygranej nagrodzie oraz o konieczności przesłania w terminie 10 dni kalendarzowych od otrzymania wiadomości SMS (decyduje data stempla pocztowego) kompletu niezbędnych danych i oświadczeń laureata, które umożliwią przekazanie nagrody tj.:

a)  oryginał dowodu zakupu,

b)  imię i nazwisko,

c)  dokładny adres zameldowania,

d)  dokładny adres korespondencyjny (do wysyłki nagrody),

e)  wiek,

f)  oraz własnoręcznie podpisanych oświadczeń o treści:

-„Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez: Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa w Łodzi, przy ul. Inżynierskiej 15, 93-569 Łódź moich danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu, przekazania nagrody i poinformowania o wynikach konkursu „Uśmiechnij się po nagrody od Listerine” zgodnie z regulaminem. Zostałem/-am poinformowany/-a przez Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa w Łodzi o przysługującym mi prawie dostępu do moich danych osobowych, prawie do ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne w celu otrzymania nagrody.”

-„Zapoznałem/-am się z regulaminem konkursu „Uśmiechnij się po nagrody od Listerine” i wyrażam zgodę na jego treść.”

Oświadczam, że:

-„Jestem autorem wszelkich treści, utworów - w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie powstały w związku z wykonaniem ww. zadania konkursowego w konkursie „Uśmiechnij się po nagrody od Listerine”, polegającego na wymyśleniu i przesłaniu własnej autorskiej propozycji dokończenia zdania konkursowego: „Produkty Listerine są dla mnie jak…”, zwanego dalej: „konkursem.”

-„Przysługują mi wszelkie prawa autorskie osobiste i majątkowe do ww. zadania konkursowego, powstałe w z związku z wykonaniem zadania konkursowego w konkursie „Uśmiechnij się po nagrody od Listerine”, polegającego na wymyśleniu i przesłaniu własnej autorskiej propozycji dokończenia zdania konkursowego: „Produkty Listerine są dla mnie jak…”, treści, utwory nie naruszają w żaden sposób przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób trzecich oraz przysługujące mi autorskie prawa majątkowe do tych utworów nie są w jakimkolwiek zakresie ograniczone lub obciążone, nie udzieliłem/-am żadnej osobie licencji uprawniającej do korzystania z zadania konkursowego, posiadam wyłączne prawo do udzielania zezwoleń na rozporządzanie i korzystanie z opracowań zadania konkursowego.”

-„Ponoszę pełną odpowiedzialność prawną wobec organizatora konkursu z tytułu niezgodności z prawdą oświadczeń określonych powyżej i zobowiązuję się zwolnić organizatora od jakiejkolwiek odpowiedzialności w zakresie objętym tym oświadczeniem, w szczególności w przypadku wystąpienia, w tym także na drodze sądowej, osób trzecich z roszczeniami wynikającymi z naruszenia przysługujących im praw.”

-„Przyjmuję do wiadomości i zgadzam się, że z chwilą wydania nagrody w konkursie zgodnie z pkt. 4.5 regulaminu przenoszę na organizatora konkursu Roberta Wojkowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa w Łodzi autorskie prawa majątkowe do mojego rozwiązania zadania konkursowego na polach eksploatacji wskazanych w pkt. 4.5. regulaminu konkursu.”

-„Nie jestem osobą, o której mowa w pkt. 3.5 regulaminu.”

g)  data i własnoręczny podpis uczestnika.

8.2  Wzór formularza z wymaganymi danymi i oświadczeniami jakie musi podać laureat znajduje   się na stronie internetowej organizatora www.smolar.pl, skąd laureat może pobrać gotowy   formularz. Przyjmowane są również oświadczenia, napisane nie na formularzu proponowanym   przez organizatora, z zastrzeżeniem, iż muszą się na nich znaleźć wszystkie wymagane dane.

8.3    Przesyłki z wymaganymi danymi i oświadczeniami od laureatów, laureaci mogą zgłaszać do   organizatora w terminach wynikających z postanowień regulaminu, najpóźniej do dnia   16.10.2014 r. O zachowaniu terminu do wniesienia przesyłki z wymaganymi danymi, decyduje   data jej otrzymania przez organizatora, nie późniejsza niż do dnia 23.10.2014 r.

9. WYDANIE NAGRÓD

9.1    Warunkiem odebrania nagrody jest wypełnienie pokwitowania odbioru nagrody i opatrzenie go   przez laureata własnoręcznym podpisem (przy odbiorze nagród laureaci zobowiązani są do   wypełnienia pokwitowania odbioru nagrody, które wręczą kurierowi).

9.2  Nagrody zostaną wysłane do laureatów za pośrednictwem poczty kurierskiej w terminie 3 dni roboczych od daty otrzymania od laureata pocztą oryginału dowodu zakupu wraz z wymaganymi danymi osobowymi i oświadczeniami zgodnie z postanowieniami niniejszego regulaminu, nie później jednak niż do 28.10.2014 r. W przypadku nieobecności laureata w czasie wizyty kuriera zostanie pozostawione awizo, na którym podany zostanie adres i telefon kontaktowy do firmy kurierskiej, pod którym będzie można umówić się na powtórne doręczenie lub na odbiór własny nagrody z magazynu firmy kurierskiej. Laureat może odebrać przesyłkę z nagrodą do dnia 04.11.2014 r.

9.3  W przypadku nie odebrania nagrody, w nieprzekraczalnym terminie do 04.11.2014 r., nagroda pozostanie w dyspozycji organizatora.

10. ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO

10.1  Wszelkie reklamacje dotyczące niniejszego konkursu, uczestnicy mogą zgłaszać na piśmie na adres organizatora: Smolar Agencja Promocyjno – Reklamowa, ul. Inżynierska 15, 93-569 Łódź (z dopiskiem „Uśmiechnij się po nagrody od Listerine”) w terminie do dnia 17.11.2014 r. (decyduje data wpływu reklamacji do organizatora).

10.2  Każda reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres uczestnika i numer telefonu, z którego przesłał SMS-a zgłoszeniowego, jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania.

10.3  Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 3 dni roboczych od dnia ich otrzymania przez   organizatora, nie później jednak niż do dnia 20.11.2014 r. (o zachowaniu terminu decyduje   data stempla pocztowego). Organizator rozpatrywać będzie reklamacje uczestników na   podstawie regulaminu. Uczestnik zostanie o decyzji organizatora powiadomiony listem   poleconym wysłanym na adres podany w reklamacji.

10.4  Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne, nie wyłącza prawa uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

11. PRAWA AUTORSKIE

11.1  Uczestnik poprzez dokonanie zgłoszenia do konkursu oświadcza, że jest autorem wszelkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie mogą powstać w związku z rozwiązaniem zadania konkursowego, o którym mowa w pkt. 4.1. lit. b.

11.2  Uczestnik poprzez dokonanie zgłoszenia do konkursu oświadcza, że powstałe w związku z niniejszym konkursem utwory nie naruszają w żaden sposób przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób trzecich i że jego autorskie prawa majątkowe do tych utworów nie są w jakimkolwiek