TY kupujesz, MY pomagamy
TY kupujesz- MY pomagamy! Kupując dowolny krem marki Less is More wspierasz Fundację onkologiczną Alivia.
Październik to wyjątkowy miesiąc, właśnie wtedy przypominamy sobie o tym jak ważne są badania profilaktycznie i dbanie o siebie nie tylko od zewnątrz ale i od środka. Różowy październik to miesiąc świadomości raka piersi. W tym czasie warto zmobilizować siebie i bliskie nam kobiety do badań profilaktycznych, w końcu w kobietach siła!
Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór u kobiet na świecie. Dane pokazują, że co roku na raka piersi choruje 1,7 miliona kobiet na całym świecie. Co ważne, przy odpowiedniej profilaktyce i badaniach wczesne wykrycie nowotworu piersi nie jest wyrokiem, a jest całkowicie wyleczalne. Ważne by o tym mówić nie tylko w październiku, ale cały rok!
Polska marka Less is More wspólnie z Fundacją onkologiczną Alivia postanowiła połączyć siły i pomóc dotkniętym chorobom. Marka Less is More kierowana jest głównie do kobiet, a kolorem przewodnim marki jest różowy! Jak więc mogłoby być inaczej by nie wykorzystać różowego miesiąca do szczytnego celu i pomocy innym. Fundacja Alivia robi wiele dla chorych, ale i nie tylko. Edukuje w zakresie chorób onkologicznych, wspiera w finansowaniu leczenia i reprezentuje pacjentów onkologicznych w debacie publicznej. Pokazują, że rak to nie wyrok i nie można się poddawać.
Co trzeba zrobić aby wesprzeć akcję marki Less is More i Fundacji Alivia?
- Kup dowolny krem marki Less is More między 18 a 31 października (stacjonarnie lub online) a my od każdego kremu przekażemy 1 zł na pomoc fundacji Alivia
- Mów o akcji - wspomnij o tym koleżankom, mamie, cioci czy córce, przypomnij o badaniach profilaktycznych i wybierzcie się razem na zakupy by połączyć przyjemne z pożytecznym
- Wstawiaj na swoje media społecznościowe zdjęcia z wybranym kremem i oznaczaj Hebe, Less is More i Fundację Alivia - w nas siła, wierzymy, że możemy zdziałać dużo dobrego.
Chcesz pomóc, ale nie wiesz który krem wybrać? Pomożemy Ci w tym!
Regenerujący Krem do twarzy Baobab & Aloes
- idealny pod makijaż
- świetny dla skóry normalnej, wrażliwej i przesuszonej i podrażnionej
Składniki aktywne:
- Olej ze Słodkich Migdałów nawilża, wygładza i ujędrnia skórę
- Olej z Kiełków Pszenicy to bomba witaminy E, poprawia koloryt
- Sok z Aloesu odświeża, tonizuje i łagodzi podrażnienia
- Olej z Baobabu poprawia elastyczność i zmniejsza przesuszenia
- Aquaxyl ™ zapobiega wysuszaniu się skóry, odbuduje naskórek i wygładza niedoskonałości
- Ekstrakt z Kwiatów Pomarańczy Neroli regeneruje i poprawia elastyczność
- Witamina E to tak zwana witamina młodości, chroni komórki przed starzeniem
Nawilżający Krem pod oczy Werbena & Kawa
- idealny dla każdego typu skóry (w tym wrażliwej)
- formuła na dzień i na noc
Składniki aktywne:
- Aquaxyl ™ zapobiega wysuszaniu się skóry, odbuduje naskórek i wygładzę niedoskonałości
- Olej z Kawy poprzez masaż wspomaga mikrokrążenie skóry, eliminuje oznaki zmęczenia takie jak opuchlizna czy cienie pod oczami
- Witamina E stymuluje procesy odnowy tkanki przez co ujędrnia i wygładza, ma działanie antyoksydacyjne
- Olej Arganowy skutecznie opóźnia procesy starzenia się skóry
- Olej z Nasion Ogórka błyskawicznie się wchłania, poprawia krążenie i likwiduje opuchliznę
- Olej z Nasion Jojoba który w swoim składzie ma skwalen, jest naturalnym umocnieniem płaszcza hydro-lipidowego, nawilża i odżywia
Odżywczy Krem do twarzy Jojoba & Lukrecja
- idealny dla skóry normalnej, mieszanej, problematycznej
- świetny pod makijaż
Składniki aktywne:
- Skwalan wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, chroni przed działaniem wolnych rodników
- Olej Jojoba regluje poziom wydzielanego sebum i rozświetla skórę
- Ekstrakt z Korzenia Lukrecji łagodzi podrażnienia i niedoskonałości
- Witamina E chroni komórki przed procesem starzenia się
- Olej z Krokosza Barwierskiego działa matująco, zmniejsza przebarwienia skóry
- Olej z Nasion Ogórka wycisza podrażnienia i niedoskonałości, poprawia elastyczność skóry i niweluje pierwsze zmarszczki
- Olej ze Słodkich Migdałów odżywia, nawilża i wygładza
To jak? pomagaMY?
Ten wpis powstał we współpracy z marką Less is More.