Zapachy

KARL LAGERFELD - wyjątkowy duet zapachowy: KARL IKONIK dla Niej i dla Niego

Hebe
Hebe

Marka KARL LAGERFELD łączy ikoniczną wizję i estetykę projektowania swojego założyciela, Karla Lagerfelda, ze współczesnym duchem i trendami przyszłości. Dom Mody oddaje hołd ogromnemu dziedzictwu, a jej DNA jest naznaczone pasją, intuicją i nieograniczoną kreatywnością projektanta.

KARL LAGERFELD - wyjątkowy duet zapachowy: KARL IKONIK dla Niej i dla Niego

MARKA KARL LAGERFELD

Marka KARL LAGERFELD łączy ikoniczną wizję i estetykę projektowania swojego założyciela, Karla Lagerfelda, ze współczesnym duchem i trendami przyszłości.

Dom Mody oddaje hołd ogromnemu dziedzictwu, a jej DNA jest naznaczone pasją, intuicją i nieograniczoną kreatywnością projektanta.

Kolekcja KARL LAGERFELD, charakteryzująca się klasyczną paryską estetyką rockowego szyku, obejmuje produkty prêt-à-porter dla kobiet, mężczyzn i dzieci, a także torby, drobną galanterię skórzaną, buty, zapachy, okulary I wiele innych dodatków. Dyrektor artystyczny Hun Kim jest odpowiedzialny za kreatywną wizję Domu Mody, podczas gdy konsultant stylu Carine Roitfeld, ambasador marki Sébastien Jondeau i współpracująca z marką Amber Valletta również tworzą rodzinę KARL.

KARL LAGERFELD ma ponad 200 butików na całym świecie m.in. w: Paryżu, Londynie, Monachium, Moskwie, Dubaju i Szanghaju. Marka jest również dostępna dzięki sieci dystrybutorów premium i ma silną pozycję w e-commerce w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Azji. E-butik KARL.COM dociera do 96 krajów.

KARL LAGERFELD w ciągu ostatnich 40 lat kultywował wyjątkowe dziedzictwo zapachowe. Od starannie wyselekcjonwanych składników, po wyróżniające się flakony. Każdy zapach domu mody Lagerfeld przedstawia unikalną I wieloaspektową, kreatywną wizję założycieli.

Teraźniejszość wyznacza nowy rozdział w świecie zapachów marki Karl Lagerfeld. Wprowadzając wyjątkowy duet KARL IKONIK, który rezonuje głębiej niż kiedykolwiek z legendarną osobowością projektanta.

KARL IKONIK pour femme jest świetlistym, drzewnym, ambrowym i kwiatowym zapachem dla kobiet. KARL IKONIK pour homme jest odważną, ambrową kompozycją fougère. Nowoczesne zapachy prezentowane w innowacyjnych i charakterystycznych flakonach, odzwierciedlają niepowtarzalną sylwetkę Karla Lagerfelda, jedną z najbardziej rozpoznawalnych w świecie mody.

Flakony zostały wykonane ze szkła z chromowym wykończeniem:

  • Różowe złoto dla KARL IKONIK pour femme, odzwierciedlające jedną z ulubionych barw projektanta.
  • Srebro dla KARL IKONIK pour homme, nawiązujące do ikonicznego koloru marki.

Flakony są kwintesencją sylwetki projektanta – charakterystyczna i elegancka postawa, rozpoznawalne rękawiczki bez palców i słynny kucyk. Niezwykły projekt wymagał licznych udoskonaleń, dzięki czemu flakony stały się pożądanymi przedmiotami kolekcjonerskimi.

Każde opakowanie ozdobione jest holograficzną interpretacją sylwetki Karla Lagerfelda, jednej z najbardziej wpływowych postaci mody.  

DWIE WODY PERFUMOWANE Z NUTĄ KLASYKI PRZYSZŁOŚCI

DODANO

KARL IKONIK pour femme: olśniewający, zmysłowy kwiatowy gourmand

Malina i róża unoszą się w przypływie świeżości. Bukiet białych kwiatów stworzony z jaśminu sambac oraz tuberozy rozprzestrzenia swoją delikatność i odsłania pyszną słodycz makaroników wykonanych z orzechów laskowych. Gładkie i kremowe drzewo sandałowe w połączeniu z haitańską wetywerią ociepla całość, nadając skórze subtelnej zmysłowości.Malina i róża unoszą się w przypływie świeżości. Bukiet białych kwiatów stworzony z jaśminu sambac oraz tuberozy rozprzestrzenia swoją delikatność i odsłania pyszną słodycz makaroników wykonanych z orzechów laskowych. Gładkie i kremowe drzewo sandałowe w połączeniu z haitańską wetywerią ociepla całość, nadając skórze subtelnej zmysłowości.

"Chciałam stworzyć zapach, który na nowo zinterpretuje jaśmin i zabarwi go różowo-złotymi niuansami geranium, z bogatymi, nowoczesnymi refleksami. W bazie kremowego drzewa sandałowego doskonale łączy się z miękkimi płatkami jaśminu".

Marie Salamagne 


DODANO

KARL IKONIK pour homme: oryginalny, intensywny, ambrowy, fougère

Fasola tonka, kluczowy składnik kompozycji, jest ukazana w całej okazałości, ujawniając słone oblicze z akcentami gourmand. Głębia drewna kokosowego przewodzi w nucie serca, następnie zostaje złagodzona kremowym drzewem sandałowym. Świeże nuty głowy – esencja szałwii, świeży imbir z Madagaskaru, liść mandarynki i absolut kwiatu pomarańczy nadają długotrwałego charakteru.

“Stworzyliśmy wodę perfumowaną, która eksploruje w pełni ziarna fasoli tonki i tworzy innowacyjną i niezwykle charakterystyczną nutę męską. Udało się to nam dzięki wyrazistym kombinacjom, które emanują pewnością siebie i dużą intensywnością. "

 

Emilie Coppermann i Pierre Guéros

Ten wpis powstał we współpracy z marką Karl Lagerfeld.