Forma to nie norma
Używanie kosmetyków do pielęgnacji ciała to nie tylko mycie czy nawilżenie, ale także zabawa formą. Oprócz skuteczności w działaniu konsument oczekuje innowacji w podejściu do pielęgnacji. Nie chodzi tu tylko o innowacyjne surowce kosmetyczne, ale także ciekawy wygląd czy inny sposób aplikacji. Takie produkty jak sorbety czy galaretki dają przyjemne skojarzenia i są nowoczesnym sposobem podania tradycyjnego kosmetyku. Delia Cosmetics wprowadziła do swojej oferty niezwykle aromatyczne i kolorowe produkty do mycia i pielęgnacji ciała. Seria Dairy Fun zawiera pachnące galaretki do mycia ciała, delikatne smoothie peelingujące, otulające budynie do ciała i delikatne sorbety do rąk. Dairy Fun to bogactwo składników naturalnych. Wprowadza konsumenta w nastrój relaksu i radości, zapachy zapewniają efekt aromaterapii. Seria wyróżnia się nie tylko oryginalnymi kolorami i masami, ale również fantazyjnymi opakowaniami i nazwami.
Dairy Fun – Zabawa w owocowym rytmie!
Nowe podejście do pielęgnacji twarzy
Delia Cosmetics, w odpowiedzi na potrzeby konsumentek i najnowsze trendy, wprowadziła na rynek serię do pielęgnacji twarzy MyCream. Delia Cosmetics doskonale wie, że tylko kosmetyk „skrojony na miarę” zapewni oczekiwane efekty. MyCream to nowe, rewolucyjne podejście do pielęgnacji. MyCream powstaje metodą DIY czyli „do it yourself/zrób to sam”. Trend na DIY znany jest od lat na całym świecie i obiegł niemalże wszystkie dziedziny naszego życia. MyCream to formuły, które komponujemy samodzielnie, dopasowując je do unikalnych potrzeb skóry. Wystarczy wybrać jedną z 3 naturalnych baz, dopasowaną do typu cery oraz 1-2 składniki aktywne, które pomogą spełnić indywidualne wymagania skóry. Delia Cosmetics promuje odejście od schematów i komponowanie własnych, idealnie dopasowanych rozwiązań.
Strategia Piękna dla Ciebie i milionów kobiet na całym świecie!
Delia Cosmetics to polska firma kosmetyczna, która już od ponad 20 lat realizuje Strategię Piękna, pomagając kobietom na całym świecie czuć się wyjątkowo każdego dnia. Kosmetyki Delii można odnaleźć na półkach w 90 krajach, na 5 kontynentach.
Firma z sercem, prosto z serca Polski
Mottem firmy jest POMOC – nie tylko w podkreślaniu kobiecego piękna, ale również pomoc potrzebującym poprzez dzielenie się zyskami ze sprzedaży kosmetyków. Firma otrzymała prestiżową nagrodę Dobroczyńcy Roku, a kupując jeden z flagowych produktów Delii – hennę żelową do brwi i rzęs (dostępną w Hebe!), klientki wspierają Fundację Gajusz.
Delia to producent kosmetyków z własnym zapleczem laboratoryjnym. Nowoczesne, doskonale skomunikowane zakłady produkcyjne firmy oraz zaawansowane laboratoria zlokalizowane są w samym sercu Polski.
Kompleksowe rozwiązania
W portfolio Delii znajdziemy kultowe kosmetyki do brwi, w tym hennę, produkty do makijażu i paznokci oraz do pielęgnacji twarzy i ciała. Oprócz tego firma oferuje kosmetyki do pielęgnacji, koloryzacji i stylizacji włosów, dostępne pod szyldem marki Cameleo.