Jak możemy Ci pomóc?
Dostawa
Dostawa
  • Jakie są opcje i koszt dostawy?

    Kupując na Hebe.pl możesz wybrać następujące sposoby dostawy:
    Do domu:

    DLA NIEZALOGOWANYCH

    - Przesyłka kurierska (12.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres w przeciągu 1-3 dni roboczych,                                           
    - HEBE EXPRESS (12.99) – przesyłka kurierska realizowana nawet w 2h, w wybranych miastach,*
    *(Warszawa, Wrocław, Kraków, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Płock, Toruń, Tychy, Kielce, Koszalin)

    DLA ZALOGOWANYCH - przy zamówieniu o wartości 15-34.99 PLN

    - Przesyłka kurierska (4.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres w przeciągu 1-3 dni roboczych,                                           
    - HEBE EXPRESS (6.99) – przesyłka kurierska realizowana nawet w 2h, w wybranych miastach,*
    *(Warszawa, Wrocław, Kraków, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Płock, Toruń, Tychy, Kielce, Koszalin)

    DLA ZALOGOWANYCH - przy zamówieniu o wartości >35 PLN

    - Przesyłka kurierska (0 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres w przeciągu 1-3 dni roboczych,                                           
    - HEBE EXPRESS (4.99) – przesyłka kurierska realizowana nawet w 2h, w wybranych miastach,*
    *(Warszawa, Wrocław, Kraków, Rzeszów, Lublin, Bydgoszcz, Bytom, Chorzów, Częstochowa, Elbląg, Gdańsk, Gdynia, Gliwice, Katowice, Łódź, Poznań, Szczecin, Płock, Toruń, Tychy, Kielce, Koszalin)

    Bezkontaktowa: 

    DLA NIEZALOGOWANYCH

    - Odbiór w Paczkomacie InPost (9.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona do wskazanego przez Ciebie paczkomatu (czas realizacji: 1-3 dni robocze)
    - Odbiór w punkcie (9,99zł)* (czas realizacji: 1-3 dni robocze) 
    *(Relay, ABC, Biedronka, Żabka, 1 Minute, Inmedio, Shell)

    DLA ZALOGOWANYCH - przy zamówieniu o wartości 15-34.99 PLN

    - Odbiór w Paczkomacie InPost (3.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona do wskazanego przez Ciebie paczkomatu (czas realizacji: 1-3 dni robocze)
    - Odbiór w punkcie (3,99zł)* (czas realizacji: 1-3 dni robocze) 
    *(Relay, ABC, Biedronka, Żabka, 1 Minute, Inmedio, Shell)

    DLA ZALOGOWANYCH - przy zamówieniu o wartości >35 PLN

    - Odbiór w Paczkomacie InPost (0 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona do wskazanego przez Ciebie paczkomatu (czas realizacji: 1-3 dni robocze)
    - Odbiór w punkcie (0 zł)* (czas realizacji: 1-3 dni robocze) 
    *(Relay, ABC, Biedronka, Żabka, 1 Minute, Inmedio, Shell)

    W sklepie:

    - Click&Collect EXPRESS (0zł) odbiór osobisty nawet w 2h w wybranej przez Ciebie Drogerii Stacjonarnej Hebe
    - Click&Collect (0zł) -  odbiór osobisty w wybranej przez Ciebie Drogerii Stacjonarnej Hebe (czas realizacji: 1-3 dni robocze)
     

  • Darmowa dostawa - kiedy mogę z niej skorzystać?

    Koszt dostawy jest bezpłatny dla Klientów posiadających Kartę Lojalnościową przy zamówieniu powyżej 35 zł (za wyjątkiem dostawy Hebe Express) oraz 249 zł dla Klientów, którzy nie posiadają naszej Karty Lojalnościowej. Darmowa dostawa dotyczy również odbioru w sklepie stacjonarnym.  

  • Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

    Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

  • Czy mogę odebrać paczkę w Drogerii Stacjonarnej Hebe?

    Tak, możesz bezpłatnie odebrać przesyłkę w wybranej przez Ciebie Drogerii Stacjonarnej Hebe. Przy odbiorze wystarczy podać numer zamówienia.

  • W jakich dniach dostarczane są produkty?

    Dostarczenie produktów zależy od sposobu dostawy:
    - Metodą Hebe Express produkty dostarczane są 7 dni w tygodniu (jest to zależne od lokalizacji)
    - Do Paczkomatów InPost produkty dostarczane są od poniedziałku do soboty. 
    - Do Punktów odbioru produkty dostarczane są od poniedziałek do soboty oraz w niedziele niehandlowe. 
    - Standardowym Kurierem paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku. 

Odbiór w Drogerii
  • Jaki jest koszt dostawy przy odbiorze osobistym w Drogerii Stacjonarnej Hebe?

    Odbiór osobisty w Drogerii Stacjonarnej Hebe jest bezpłatny. 

  • Czy ktoś inny może odebrać za mnie paczkę w Drogerii Stacjonarnej Hebe?

    Tak, jest taka możliwość. Osoba odbierająca przesyłkę powinna podać Twoje dane (imię i nazwisko) oraz unikalny numer zamówienia, który otrzymasz od nas drogą elektroniczną. 

  • Jak długo przesyłka będzie dostępna do odbioru w Drogerii Stacjonarnej Hebe?

    Przesyłka będzie dostępna do odbioru przez 14 dni od daty dostarczenia do sklepu. Po upływie 7 dni wyślemy wiadomość z przypomnieniem o odbiorze. Jeśli w ciągu 14 dni nie odbierzesz swojego zamówienia, anulujemy je, a Ty otrzymasz zwrot pieniędzy za zamówienie na swoje konto bankowe lub kartę kredytową. 

  • W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

    Przy opcji odbioru osobistego w Drogerii Stacjonarnej Hebe, powiadomienia SMS oraz e-mail przy każdej zmianie statusu przesyłki, w tym wiadomość, że paczka jest gotowa do odbioru. 

Dostawa do Paczkomatów Inpost
  • Jaka jest cena dostawy do paczkomatów Inpost?

    Cena dostawy do paczkomatu Inpost to 9,99 zł dla klientów niezalogowanych oraz 3.99 dla klientów niezalogowanych przy zamówieniu o wartości 15 - 34.99 pln. Bezpłatna dostawa do paczkomatu jest przy zakupach powyżej 35zł dla Klientów zarejestrowanych, powyżej 249 zł dla niezarejestrowanych.

  • Jaki jest średni czas dostawy przy wybraniu opcji Inpost?

    Średni czas dostawy to 1-2 dni robocze od momentu dostania maila z potwierdzeniem nadania przesyłki.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

    W momencie przekazania przesyłki do InPost, otrzymasz informację drogą elektroniczną z aktualnym statusem wysyłki. Linki będą też dostępne w zakładce „Moje zamówienia” na Twoim koncie.

  • W jaki sposób mogę oderać swoją przesyłkę?

    Po otrzymaniu informacji, że paczka została umieszczona w paczkomacie, udaj się do niego. Będąc obok paczkomatu masz dwie możliwości: otworzyć skrytkę zdalnie za pomocą aplikacji „InPost Mobile” lub używając ekranu na paczkomacie, który poprosi Cię o podanie numeru telefonu oraz kodu odbioru, który znajdziesz w wiadomości sms oraz e-mail. Aplikacja „InPost Mobile” dostępna jest dla telefonów obsługiwanych przez system iOS i Android. 

  • Jaki mam czas na odbiór paczki z paczkomatu?

    Czas na odbiór paczki z paczkomatu to 48 godzin od momentu otrzymania smsa/maila o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu. Następnie możliwy jest odbiór w punkcie InPost.

Przesyłka kurierska
  • Jaki jest średni czas dostawy kurierem?

    Twoje zamówienie powinno zostać dostarczone w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili, gdy zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki”. Należy jednak pamiętać, że jest to średni, ale nie gwarantowany czas dostawy.

  • Czy mogę zmienić wskazany wcześniej adres dostawy ?

    Można przekierować przesyłkę na inny adres doręczenia (adres domowy lub punkt usługowy) po otrzymaniu maila z powiadomieniem bezpośrednio od firmy kurierskiej. Nasze Biuro Obsługi Klienta nie może przekierować przesyłki w imieniu Klienta.

  • Czy mogę wybrać opcję dostawy ekspresowej?

    Tak, posiadamy opcje dostawy ekspresowej nawet w 2h kurierem bądź do wybranej Drogerii stacjonarnej w wybranych lokalizacjach. 

  • Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

    Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

  • Jaka jest możliwa forma płatności przy wybraniu opcji "Przesyłka kurierska za pobraniem"?

    Przy płatności za przesyłkę u Kuriera, można zapłacić za zamówienie gotówką. 

  • Czy kurier zadzwoni do mnie przed próbą doręczenia przesyłki?

    W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

    W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej, otrzymasz informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego lub aktualnym statusem wysyłki. Linki będą też dostępne w zakładce „Moje zamówienia” na Twoim koncie.

  • Ile prób doręczenia podejmuje kurier?

    Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. Jeśli nie zastanie odbiorcy przesyłki, nieodebrane zamówienie wrócą do magazynu Hebe.

Problemy techniczne
  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Status zamówienia zmienił się na „zrealizowane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Powrót
Jak możemy Ci pomóc?
Dostawa
Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.

W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

100% bezpieczne

100% bezpieczne

płatności przez payu

14 dni na zwrot

14 dni na zwrot

także w drogeriach

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

od 35 zł dla klientów zalogowanych

Darmowy odbiórł

Darmowy odbiór

W ponad 260 Drogeriach

gwarancja

gwarancja

oryginalności