Jak możemy Ci pomóc?
Problemy techniczne
Problemy techniczne
  • Mam już konto na Hebe.pl, ale nie mogę się zalogować.

    Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login, adres e-mail lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę się zarejestrować.

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło.
    W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić -  i/lub ponowić reset hasła na stronie. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
  • Status zamówienia zmienił się na „zrealizowane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00 W niedzielę od 10:00 do 16:00 Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów Live Chat: od poniedziałku do niedzieli od 7:00 do 23:00. Biurem Obsługi Klienta.

  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym 22 206 54 00 Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00 W niedzielę od 10:00 do 16:00 Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów Live Chat: od poniedziałku do niedzieli od 7:00 do 23:00 Biurem Obsługi Klienta.

  • Mam problemy z płatnością za zamówienie.

    Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciagu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia.

    Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

100% bezpieczne

100% bezpieczne

płatności przez payu

14 dni na zwrot

14 dni na zwrot

także w drogeriach

Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

od 35 zł dla klientów zalogowanych

Darmowy odbiórł

Darmowy odbiór

W ponad 260 Drogeriach

gwarancja

gwarancja

oryginalności