Jak możemy Ci pomóc?
Składanie zamówień
Składanie zamówień
  • Czy ceny na Hebe.pl są takie same jak w Drogeriach Stacjonarnych Hebe?
    Ceny produktów na stronie Hebe.pl mogą różnić się od cen produktów w Drogeriach Stacjonarnych Hebe. Dokonując zakupów online obowiązują ceny produktów przedstawione na Hebe.pl. Ceny produktów w sklepie internetowym mogą różnić się też w zależności od tego, czy jesteś zalogowany do swojego konta.
  • W jaki sposób dokonać zamówienia na Hebe.pl?

    Dodaj produkt do koszyka. W prawym górnym rogu ekranu zobaczysz okno, które przeniesie Cię do koszyka, możesz również wybrać opcję kontynuowania zakupów. Następnie wprowadź dane adresata paczki, wybierz metodę dostawy i płatności. Potwierdź zamówienie.

  • Ile sztuk tego samego produktu mogę zamówić w ramach jednego zamówienia?

    Maksymalnie można zamówić 10 sztuk takiego samego produktu w ciągu doby. Hebe nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

  • Czy produkty można dodawać do "ulubionych"?

    Tak, ale taką możliwość mają tylko Klienci zarejestrowani.

  • Czy mogę sprawdzić dostępność wybranych produktów w danej Drogerii Stacjonarnej Hebe?

    Obecnie nie ma takiej możliwości, ale już nad tym pracujemy.

  • Czy po przerwaniu połączenia, wybrane przeze mnie produkty będą dalej w koszyku?

    Tak, dla zarejestrowanego Klienta koszyk z zakupami widoczny będzie na różnych urzadzeniach (komputer, telefon, tablet). Dla Klienta niezarejestrowanego, dokonującego zakupy jako "gość", będzie on widoczny tylko na urządzeniu, za pomocą którego dodano produkty do koszyka.

  • Czy produkty, które są oznaczone na stronie jako niedostępne, będą jeszcze w sprzedaży?
    Dokładamy wszelkich starań, aby na bieżąco uzupełniać stany magazynowe produktów. Możesz dostać od nas informację, gdy Twój ulubiony produkt znów będzie dostępny. Wystarczy, że klikniesz przycisk "Powiadom mnie", w okienku wpiszesz swój adres e-mail, a następnie wybierzesz: "Chcę otrzymać powiadomienie".
  • Czy do zamówienia otrzymam próbki i testery?

    Do zamówień złożonych na Hebe.pl często dodajemy próbki losowo wybranych kosmetyków, jednak ze względów logistycznych, nie możemy tego zagwarantować. Produkty gratisowe są ograniczone i dostępne do wyczerpania zapasów.

Status zamówienia
  • Status zamówienia zmienił się na „zrealizowane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

    Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Jeśli mail nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

    Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce „Moje zamówienia”. Za każdym razem, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie, dostaniesz też informację drogą mailową.

Zmiany w zamówieniu
  • Czy mogę dokonać zmiany w moim zamówieniu?

    Nie ma możliwości dokonania zmian w złożonym zamówieniu. Możesz jednak anulować poprzednie zamówienie kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta, a następnie złożyć nowe.

  • Chcę anulować zamówienie. Jak to zrobić?

    Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Sprawdzimy, na jakim etapie jest Twoje zamówienie i potwierdzimy możliwość jego anulowania.

100% bezpieczne
płatności przez payu

14 dni na zwrot
także w drogeriach

Darmowa dostawa
od 35 zł dla klientów zalogowanych

Darmowy odbiór
W ponad 260 Drogeriach

gwarancja
oryginalności