Banner
Logo

Luksja. Twoja skóra to pokocha.

Luksja doskonale wie, jak my, konsumenci, jesteśmy różni i jak odmienne są nasze oczekiwania wobec kosmetyków do mycia ciała. Od 25 lat uważnie obserwujemy trendy kosmetyczne oraz potrzeby pielęgnacyjne Polaków. Zdobyta wiedza znajduje odzwierciedlenie w nowych produktach, które rozkochują w sobie kolejne pokolenia. W szerokim portfolio produktów znajdują się między innymi pielęgnujące mleczka pod prysznic z dodatkiem balsamu oraz kremowe żele z ekstraktami z owoców, aromatyczne płyny do kąpieli, a także mydła na bazie olejów roślinnych oraz mydła zapachowe, zawierające naturalne ekstrakty. W swoim portfolio Luksja posiada też linię żeli pod prysznic dla mężczyzn. Marka Luksja jest nr 1 w Polsce pod względem sprzedaży ilościowej w kategorii kosmetyków do mycia ciała.* Luksja to pielęgnacja dla osób, które od kosmetyków do mycia ciała oczekują czegoś więcej. *PZ Cussons Polska S.A. za Nielsen - marka Luksja osiągnęła najwyższy udział w kategorii kosmetyków do mycia ciała w rynku Cała Polska z wyłączeniem marek własnych sieci handlowych (jako suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez dyskontów, Dyskonty, Sklepy chemiczne, Sklepy spożywcze: duże, średnie, małe, Kioski, Stacje benzynowe), Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż w sztukach, okres skumulowany 09.2015 - 08.2016, kategoria kosmetyków do mycia ciała (jako suma kategorii: płyny do kąpieli, żele pod prysznic, mydła toaletowe).