Roczny program lojalnościowy MAYBELLINE NEW YORK dla HEBE  - Premiowanie zakupów marki MAYBELLINE NEW YORK dla HEBE

Regulamin akcji premiowania zakupów marki MAYBELLINE NEW YORK w drogeriach hebe.

§ 1. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem akcji premiowania zakupów marki MAYBELLINE NEW YORK - (zwanego dalej „Konkursem"), jest OPTION ONE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. K. z siedzibą przy ul. Dąbrówki 6, 03-909 Warszawa, zwana dalej Organizatorem. Organizator urządza niniejszy konkurs, w imieniu własnym, na zlecenie L'ORÉAL Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Daniszewskiej 4, 03-230 Warszawa („Fundator”). 

2. Regulamin stanowi podstawę Konkursu i określa prawa i obowiązki Uczestników konkursu.

§ 2. Uczestnictwo w Konkursie

1. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.

2. Uczestnikiem Konkursu może być każdy klient drogerii  hebe, posiadający kartę hebe („Karta hebe”), który podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe wyraził zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz spełni warunki określone w poniższym Regulaminie.

3. Warunkiem otrzymania przez Uczestnika Konkursu nagrody jest zebranie przez Uczestnika konkursu największej liczby punktów, zebranej na Karcie hebe za zakup z wykorzystaniem karty hebe dowolnych kosmetyków z serii MAYBELLINE NEW YORK produkcji Fundatora, oraz udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych Organizatorowi dla celu realizacji Konkursu i w zakresie niezbędnym do przesłania nagród przewidzianych Regulaminem.

4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika konkursu Regulaminu w całości. Uczestnik konkursu zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.

5. Uczestnictwa w Konkursie jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby.

§ 3. Przebieg i warunki udziału w Konkursie

Aby wziąć udział w Konkursie należy:

a.  być posiadaczem Karty hebe,

b.  być osobą pełnoletnią,

c.  zakupić w sieci drogerii hebe z wykorzystaniem karty hebe, produkty kosmetyczne z serii MAYBELLINE NEW YORK, produkcji Fundatora w okresie od 07.04.2016 do 31.12.2016 roku,

§ 4. Zasady wyłaniania zwycięzców

1.  Za każdy wydany przez Uczestnika konkursu 1 PLN (brutto) (z wykorzystaniem karty hebe) na kosmetyki z serii MAYBELLINE NEW YORK, w okresie wymienionym w niniejszym Regulaminie, Uczestnikowi konkursu zostanie naliczony 1 punkt.

2.  Przeliczanie dokonanych zakupów na punkty odbywa się codziennie. W przypadku, kiedy końcówka całej zebranej na karcie hebe kwoty zostanie wyrażona w groszach, zostanie ona zaokrąglona w dół do pełnego złotego (tj. liczby całkowitej wydanych dotąd PLN), np. 2,99 zł = 2 pkt, 3,34 zł = 3 pkt.

3.  Zwycięzcy nagrody miesięcznej – pierwsze według rankingu, 60 osób, które w okresie trwania Konkursu uzyskają największą liczbę punktów w poszczególnych miesiącach.

4. Zwycięzcy nagrody głównej kwartalnej – (kwartał II, III, IV 2016) – pierwsze według rankingu 5 osób, które w okresie trwania Konkursu uzyskają największa sumę z liczby punktów uzyskanych w poszczególnych miesiącach, zawierających się w poszczególnych kwartałach.

5.  Rozliczanie punktów będzie następowało co 24 godziny oraz ponownie, po zakończeniu Konkursu.

6.  Do konkursu brane będą pod uwagę tylko transakcje dokonane z wykorzystaniem karty hebe. Za wykorzystanie karty uznaje się:

- okazanie karty hebe przy kasie i zeskanowanie jej przez sprzedawcę

- podyktowanie kasjerowi numeru swojej karty hebe (13 cyfr)

- podanie kasjerowi swojego numeru telefonu, a tym samym  zidentyfikowanie swojego numeru karty hebe w systemie kasowym (możliwe tylko dla osób, które podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe podały numer telefonu)

7. Od dnia 12.04 na stronie internetowej www.hebe.pl Uczestnicy mają możliwość sprawdzenia liczby zebranych punktów. Powyższe wymaga od Uczestników konkursu założenia indywidualnego konta. Posiadanie indywidualnego konta nie jest jednak warunkiem uczestnictwa w konkursie. Rejestracja polegać będzie na podaniu numeru karty hebe (trzynaście cyfr umieszczonych pod kodem kreskowym - bez spacji) oraz potwierdzeniu adresu e-mail podanego podczas rejestracji w programie lojalnościowym hebe. Po założeniu konta i zalogowaniu dostępna będzie zakładka “Konkurs", pod którą Uczestnik konkursu będzie mógł sprawdzić liczbę zgromadzonych punktów. Dane na koncie uaktualniane będą co 24 godziny. Osoby, które nie podały przy rejestracji do programu lojalnościowego hebe adresu e-mail lub podczas zakładania konta wystąpił błąd powinny skontaktować się z infolinią hebe: 22 20 654 00.

§ 5. Nagrody

1. Za zebranie określonej liczby punktów na Karcie hebe przyznane zostaną następujące nagrody:

a-  nagroda miesięczna – odpowiadająca najwyższej ilości zebranych punktów, pierwsze 60 osób:

Zestaw kosmetyków, zawierający: masakra Lash Sensational, pomadka Color Sensational Creamy Mattes, Eyeliner Master Ink, korektor w sztyfcie Affinitone;

b-  nagroda główna kwartalna – wydawane w każdym kwartale (II,III,IV – 2016)  pierwsze według rankingu 5 osób, które w okresie trwania Konkursu uzyskają największa sumę z liczby punktów uzyskanych w poszczególnych miesiącach, zawierających się w poszczególnych kwartałach :

5 x 1000zł w postaci Voucheru na pobyt w luksusowych hotelach w Polsce* (listę hoteli oraz zasady wykorzystania Voucherów określa załącznik nr 1).

2.  Hebe do 27 dnia każdego następnego miesiąca podczas trwania konkursu opublikuje wstępną listę laureatów, którzy zdobyli wystarczającą liczbę punktów i zakwalifikowali się na listę rankingową jako zwycięzca nagrody miesiąca (imię, pierwszą literę nazwiska laureata, miasto i fragment numeru karty hebe na co Uczestnik przystępując do Konkursu wyraża zgodę) na stronie internetowej www.hebe.pl.

3. W następnym dniu roboczym po publikacji wstępnej listy laureatów na stronie internetowej www.hebe.pl, Hebe podejmie próby telefonicznego skontaktowania się z laureatem nagrody miesiąca. Hebe nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata Konkursu, w szczególności w przypadku gdy Uczestnik nie podał numeru telefonu, lub podał błędny numer telefonu. Hebe podejmie co najmniej  trzy próby połączenia telefonicznego z laureatem nagrody miesiąca w odstępach czasowych, 3 godz. między połączeniami (od godz. 8:00 do godz. 17:00). W przypadku 3 nieudanych prób, cała operacja zostanie powtórzona  w kolejnym dniu roboczym. Przez nieudaną próbę połączenia z laureatem nagrody miesiąca rozumie się: nieodebranie połączenia przez co najmniej 5 sygnałów, włączenie się poczty głosowej, brak możliwości połączenia z użytkownikiem telefonu (np. przebywanie poza zasięgiem, wyłączony aparat telefoniczny). W czasie rozmowy telefonicznej o której mowa powyżej, Hebe uzyska potwierdzenie od laureata jego udziału w Konkursie oraz uzyska zgodę laureata na przekazanie jego danych osobowych Organizatorowi.

4. W przypadku, gdy Hebe, z przyczyn od niej niezależnych, wskazanych w pkt. 3 powyżej, nie będzie w stanie skontaktować się telefonicznie z danym laureatem nagrody miesięcznej w Konkursie, w terminie 2 dni roboczych, przypadających po ogłoszeniu listy laureatów Konkursu na stroniewww.hebe.pl., a taki Uczestnik nie zadzwoni na infolinię Hebe: 22 206 54 00, w tym terminie lub dany laureat odmówi potwierdzenia udziału w Konkursie lub nie udzieli zgody na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi, traci on prawo do nagrody, a nagroda taka przypadnie innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie. W takim przypadku Hebe podejmie próby skontaktowania się z nowo wybranym laureatem nagrody miesięcznej w Konkursie, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku niemożności kontaktu, nagroda przyznana zostanie  innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie, a Hebe podejmie próby skontaktowania się z tym Uczestnikiem, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. Powyższa procedura stosowana będzie aż do czasu skontaktowania się przez Hebe z kolejnym laureatem Konkursu, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 3.

5. Hebe podejmować będzie próby kontaktu z laureatami nagrody miesięcznej w Konkursie, wyłącznie przez 5 (pięć) dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu publikacji wstępnej listy laureatów na stronie www.hebe.pl. Po tym terminie lista laureatów nagrody miesięcznej w Konkursie, zostaje zamknięta, a nagrody nieprzypisane do danego Uczestnika w tym terminie, nie zostaną rozdzielone pomiędzy innych Uczestników i pozostają do dyspozycji Organizatora.

6. Hebe do dnia 27 każdego następnego miesiąca po zakończeniu kwartału, podczas trwania konkursu opublikuje wstępną listę laureatów, którzy zdobyli wystarczającą liczbę punktów do odebrania nagrody głównej kwartalnej (imię, pierwszą literę nazwiska laureata, miasto i fragment numeru karty hebe na co Uczestnik przystępując do Konkursu wyraża zgodę) na stronie internetowej www.hebe.pl.

7. W następnym dniu roboczym po publikacji wstępnej listy laureatów na stronie internetowej www.hebe.pl, Hebe podejmie próby telefonicznego skontaktowania się z laureatem nagrody głównej kwartalnej. Hebe nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata Konkursu, w szczególności w przypadku gdy Uczestnik nie podał numeru telefonu, lub podał błędny numer telefonu. Hebe podejmie co najmniej  trzy próby połączenia telefonicznego z laureatem nagrody miesiąca w odstępach czasowych, 3 godz. między połączeniami (od godz. 8:00 do godz. 17:00). W przypadku 3 nieudanych prób, cała operacja zostanie powtórzona  w kolejnym dniu roboczym. Przez nieudaną próbę połączenia z laureatem nagrody miesiąca rozumie się: nieodebranie połączenia przez co najmniej 5 sygnałów, włączenie się poczty głosowej, brak możliwości połączenia z użytkownikiem telefonu (np. przebywanie poza zasięgiem, wyłączony aparat telefoniczny). W czasie rozmowy telefonicznej o której mowa powyżej, Hebe uzyska potwierdzenie od laureata jego udziału w Konkursie oraz uzyska zgodę laureata na przekazanie jego danych osobowych Organizatorowi.

8. W przypadku, gdy Hebe, z przyczyn od niej niezależnych, wskazanych w pkt. 3 powyżej, nie będzie w stanie skontaktować się telefonicznie z danym laureatem nagrody kwartalnej w Konkursie, w terminie 2 dni roboczych, przypadających po ogłoszeniu listy laureatów Konkursu na stroniewww.hebe.pl., a taki Uczestnik nie zadzwoni na infolinię Hebe: 22 206 54 00, w tym terminie lub dany laureat odmówi potwierdzenia udziału w Konkursie lub nie udzieli zgody na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi, traci on prawo do nagrody, a nagroda taka przypadnie innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie. W takim przypadku Hebe podejmie próby skontaktowania się z nowo wybranym laureatem nagrody kwartalnej w Konkursie, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku niemożności kontaktu, nagroda przyznana zostanie  innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie, a Hebe podejmie próby skontaktowania się z tym Uczestnikiem, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. Powyższa procedura stosowana będzie aż do czasu skontaktowania się przez Hebe z kolejnym laureatem Konkursu, z zastrzeżeniem postanowień pkt. 7.

9. Hebe podejmować będzie próby kontaktu z laureatami nagrody I-go stopnia w Konkursie, wyłącznie przez 5 (siedem) dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu publikacji wstępnej listy laureatów (o której mowa w pkt. 4.13 Regulaminu) na stronie www.hebe.pl. Po tym terminie lista laureatów nagrody I-go stopnia w Konkursie, zostaje zamknięta, a nagrody główne I-go stopnia, nieprzypisane do danego Uczestnika w tym terminie, nie zostaną rozdzielone pomiędzy innych Uczestników i pozostają do dyspozycji Organizatora.

10. Do dnia 8 każdego kolejnego miesiąca następującego po rozstrzygnięciu konkursu Hebe dostarczy do Organizatora ostateczną listę zawierającą imiona, nazwiska, adresy zamieszkania i numery telefonów lub adresy e-mail laureatów nagrody miesięcznej  (którzy dodatkowo, w trakcie rozmowy telefonicznej o której mowa powyżej, wyrazili zgodę na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi). Organizator w przeciągu 5 dni roboczych, po otrzymaniu listy zwycięzców, wykona wysyłkę nagród. Organizator nie ponosi odpowiedzialność za niedostarczenie przesyłek z przyczyn niezależnych od Organizatora (niepoprawny adres do wysyłki, nr telefonu, błędy przewoźnika).

11. Do dnia 8 każdego kolejnego miesiąca następującego po rozstrzygnięciu konkursu, po zakończeniu kwartału, Hebe dostarczy do Organizatora ostateczną listę zawierającą imiona, nazwiska, adresy zamieszkania i numery telefonów lub adresy e-mail laureatów nagrody głównej kwartalnej (którzy dodatkowo, w trakcie rozmowy telefonicznej o której mowa powyżej, wyrazili zgodę na przekazanie swoich danych osobowych Organizatorowi). Organizator w przeciągu 5 dni roboczych, po otrzymaniu listy zwycięzców, wykona wysyłkę nagród. Organizator nie ponosi odpowiedzialność za niedostarczenie przesyłek z przyczyn niezależnych od Organizatora (niepoprawny adres do wysyłki, nr telefonu, błędy przewoźnika).

12. Laureat Konkursu utraci prawo do otrzymania nagrody jeżeli:

a)  Uczestnik nie spełni kryteriów uczestnictwa w Konkursie określonych w Regulaminie, lub

b)  Laureat odmówi podania swoich danych osobowych koniecznych do przesłania nagrody lub nie stawi się w miejscu i czasie wskazanym po odbiór nagrody.

c)  Podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem Hebe, laureat zaprzeczy uczestnictwa w Konkursie lub odmówi zgody na przekazania swoich danych kontaktowych Organizatorowi, lub

d)  Podczas rozmowy telefonicznej z przedstawicielem  Organizatora , laureat odmówi przekazania swoich danych koniecznych do wysłania nagrody.

e)  Hebe nie uda się połączyć telefonicznie z laureatem w trybie określonym w niniejszym Regulaminie, lub nie uda się poinformować Uczestnika w drodze wiadomości sms lub wiadomości e-mail o miejscu i czasie odbioru nagrody, lub

f)  Laureat nie dopełni w terminie któregoś z warunków wskazanych w niniejszym Regulaminie niezbędnych do przekazania nagrody, lub

g)  Laureat odmówi pokwitowania odbioru nagrody głównej na protokole odbioru nagrody

h)  Laureat odmówi przetwarzania jego danych osobowych na potrzeby realizacji Konkursu.

13. Nagrody konkursowe zostaną wydane wyłącznie w postaci określonej Regulaminem, bez możliwości wypłaty ich równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

14. Poza nagrodami o których mowa w pkt. 1 niniejszego paragrafu każdemu z nagrodzonych zostaną przyznane dodatkowe nagrody pieniężne w wysokości 11,11% wartości powyższych nagród, z zastrzeżeniem pkt. 5 § 5.

15. Zgodnie z ustawą o podatku dochodowym od osób fizycznych laureat Konkursu obciążony zostanie podatkiem dochodowym z tytułu wygranej w wysokości 10% wartości nagrody. Laureat zgadza się na potrącenie przez Organizatora stosownej zaliczki na podatek z tego tytułu. Pobrana zaliczka zostanie odprowadzona przez Organizatora do właściwego urzędu skarbowego.

16. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości związane z opóźnieniem lub niedoręczeniem powiadomienia o wygranej, wynikające z błędnego podania przez nagrodzonego Uczestnika Konkursu adresu lub innych danych, na który to adres zostało wysłane powiadomienie o nagrodzie lub z przyczyn przez Organizatora niezawinionych.

§ 6. Postępowanie reklamacyjne

1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Konkursem należy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Option One Sp. z.o.o (adres: ul. Dąbrówki 6, 03-909 Warszawa) z dopiskiem „Konkurs hebe - reklamacja" w terminie 14 (czternastu) dni od daty przekazania nagród/odmowy przekazania nagrody - bezpośrednio lub listem poleconym (decyduje data stempla pocztowego).

2. Reklamacje przesłane po upływie terminu określonego w ustępie 1 niniejszego paragrafu nie będą rozpatrywane.

3. Reklamacje rozpatrywać będzie Organizator w terminie 30 (trzydziestu) dni od dnia ich otrzymania.

4. Decyzja Organizatora w sprawie reklamacji będzie ostateczna.

§ 7. Ochrona danych osobowych

1. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez podmioty do tego uprawnione na podstawie rejestracji do programu lojalnościowego hebe, tj. przez Administratora danych (Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o.) oraz Organizatora w celu przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia osób nagrodzonych, oraz przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagród.

2. Organizator przetwarza dane osobowe na podstawie Umowy zawartej z Administratorem danych, tj. Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o... Administrator danych powierza Organizatorowi jedynie dane w zakresie: imienia, nazwiska, adresu, numeru telefonu, adresu email uczestników Konkursu  wyłączenie w celu przewidzianym we wskazanej umowie, tj. w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia osób nagrodzonych, oraz przyznania, wydania, odbioru i rozliczenia nagród.

3. Dane osobowe Uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

4. Przetwarzanie danych, o których mowa w ustępie 1 niniejszego paragrafu obejmuje także publikację imienia i pierwszej litery nazwiska Uczestnika wraz z nazwą miejscowości, którą Uczestnik konkursu podał podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe.

5. Uczestnik konkursu ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Może dokonać tego poprzez kontakt z infolinią hebe: 22 206 54 00

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie.

7. Uczestnikowi konkursu przysługuje prawo do wniesienia pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania jego danych ze względu na jego szczególną sytuację, oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania jego danych na warunkach wskazanych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

§ 8. Postanowienia końcowe

1.  Regulamin Konkursu jest dostępny na stronach internetowych Organizatora oraz stronie hebe:

http://www.hebe.pl/s/regulamin-konkurs-maybelline

2. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem, zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

3. Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu, przy czym zmiany w Regulaminie nie mogą mieć wpływu na prawo Uczestnika konkursu do nagrody.

Warszawa, dnia 07 Marca 2016 r.

Załącznik numer 1 do regulaminu: MAYBELLINE NEW YORK dla HEBE

Lista ośrodków dostępnych w ramach nagród kwartalnych – Voucherów* na pobyt w luksusowych hotelach w Polsce.

Warunki wykorzystania Voucherów dostępne są pod adresem:

http://www.podarujspa.pl/stopka/wazne-informacje/regulamin.html

§  Thai Smile Kraków 

§  Okna Natury Day Spa 

§  Thao Thai - Salon Masażu Tajskiego 

§  Olimpia Day Spa 

§  Hotel St. Bruno 

§  Hotel Anders w Starych Jabłonkach 

§  Tajski Sen Saska Kępa- Salon Masażu 

§  Tajski Sen Kabaty - Salon Masażu 

§  Shintai Day Spa 

§  YASUMI Toruń Podgórz 

§  TANREI - Instytut Piękna i Estetyki 

§  Z-Hotel Business & Spa 

§  Hotel Spa Wieniawa 

§  Hotel Sobienie Królewskie

§  Thai Smile Poznań 

§  YASUMI Poznań 

§  POZIOM 511 Design Hotel & Spa 

§  Afrodyta Spa 

§  Radisson Blu 

§  Vanilla Spa 

§  Pałac Romantyczny 

§  Hotel Spa Dr Irena Eris Wzgórza Dylewskie 

§  Hotel Niemcza Spa 

§  Hotel Zimnik Luksus Natury

§  Aroma Day Spa 

§  Hotel Sielanka nad Pilicą 

§  Ogrody Urody 

§  Hotel Korona Spa & Wellness 

§  Sheraton Sopot Hotel, Conference Center & Spa 

§  Baltica Wellness & Spa 

§  Dworek nad Regą 

§  Diva Spa 

§  Villa Hoff Wellness & Spa 

§  baltic plaza hotel mediSPA & fit

§  Hotel Lubicz Wellness & Spa

§  Hotel Azzun Orient Spa & Wellness

§  Odyssey ClubHotel Wellness & Spa

§  Shintai Day Spa

§  SPA and GO

§  Hotel Senator Konferencje & Dream Spa

§  Spa Medical Dwór Elizy

§  Isabell - Salon Piękności 

§  Spameed

§  Beauty Essence Oriental Day Spa

§  Leśne Spa

§  Hotel Stok Ski & Spa

§  Mercure Mrągowo Resort & Spa

§  Dwór Kombornia Hotel & Spa

§  Stary Dziwnów Hotel & Spa

§  Daphne Day Spa

§  4 Pory Roku & Spa

§  Hotel Wierchomla Ski & Spa Resort

§  Hotel Zamek Ryn

§  Hotel Srebrny Dzwon

§  Hotel Nowy Dwór Świlcza

§  Magia Day Spa

§  Anlaya Day Spa

§  Instytut Urody Abacosun w Gdyni

§  Instytut Urody Abacosun w Gdańsku

§  Dotyk Orientu

§  Terra Spa

§  Elite Nail Look Day Spa

§  Beauty Derm w Hotelu Posejdon

§  Beauty Derm Medical Day Spa

§  Feniks Instytut Zdrowia i Urody

§  Hotel Klimek Spa

§  Hotel Afrodyta Business & Spa

§  Hotel Farmona Business & Spa

§  Hotel Remes Sport & Spa

§  Hotel Magellan Spa & Business

§  Król Plaza SPA

§  Gigi - Instytut Kosmetyczny

§  Jelenia Struga Medical Spa

§  Equilibrium - Centrum Dietetyki i Masażu 

§  Kamona - Centrum Urody

§  Medica Spa - Instytut Zdrowia i Urody

§  Margaret Spa & Wellness

§  Ce-Ce Beauty Clinic

§  Cosmetic Derm - Instytut Kosmetologii