null

O MARCE ZIAJA

Ziaja – marka, którą kochają Polacy

Marki Ziaja nie trzeba przedstawiać żadnemu Polakowi – dziś jej kosmetyki można spotkać w zasadzie wszędzie. Zobacz, jak wyglądała jej historia.

Pierwszy krem z… maszyny do lodów

Historia marki rozpoczęła się w 1989 roku, kiedy to małżeństwo farmaceutów, Zenon i Aleksandra Ziaja, zrobili swój pierwszy krem oliwkowy Ziaja – który zresztą jest produkowany do dziś i stanowi jeden z kosmetycznych hitów marki. Co ciekawe, na początku całą linią technologiczną była… ulokowana w garażu maszyna do lodów – kupiona zresztą za pożyczone pieniądze. Pierwsze kosmetyki ze znakiem Ziaja trafiły do aptek i lokalnych sklepów. Ziaja szybko stała się ulubioną marką kosmetyczną Polaków.

Ziaja

230 produktów

Hebe pokazuje Ci produkty w określonej kolejności („plasowanie"), opartej na historii Twoich wyszukiwań i zakupów, a także używanych przez Ciebie filtrach lub innych kryteriach. Dowiedz się więcej

  • Trafność wyszukiwania
  • Najpopularniejsze
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Nazwa produktu od A do Z
  • Nazwa produktu od Z do A
Trafność wyszukiwania
Kategorie
Filtruj
Sortuj

Hebe pokazuje Ci produkty w określonej kolejności („plasowanie"), opartej na historii Twoich wyszukiwań i zakupów, a także używanych przez Ciebie filtrach lub innych kryteriach. Dowiedz się więcej

Czytaj więcej

Sekret kosmetyków Ziai? Innowacyjne receptury

Dziś, po 30 latach od powstania, asortyment marki rozszerzył się na tyle, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Ziaja oferuje bowiem całą gamę kosmetyków do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także serie specjalistyczne, przeznaczone do użytku w profesjonalnych salonach kosmetycznych.

Koncepcja kosmetyków Ziaja opiera się na dostarczaniu konsumentom produktów wysokiej jakości w atrakcyjnych cenach, przy zapewnieniu ich bezpieczeństwa i skuteczności działania. Sukcesem marki są innowacyjne kosmetyki, których receptury bazują na substancjach aktywnych pochodzących głównie ze źródeł naturalnych. Wysoką jakość produktów gwarantuje wytwarzanie zgodnie ze standardami normy: Dobre Praktyki Produkcji (GMP). Każda receptura przygotowywana jest z wielką starannością, zgodnie z europejskim prawem kosmetycznym.

Ziaja – rodzinna firma z zasadami

Choć nie ulega wątpliwości, że sukces polskiej marki można uznać za spektakularny, nie zmienił on założeń, które jej twórcy obrali na samym początku swojej przygody z produkcją kosmetyków. Ziaja wciąż stanowi firmę rodzinną z całkowicie polskim kapitałem.

Wszystkie preparaty ze znakiem Ziaja są produkowane w dwóch nowoczesnych zakładach produkcyjnych na obszarze 25 000 m2 w ekologicznej strefie ujęcia wody pitnej na Kaszubach. posiadających własne laboratoria: badawczo-rozwojowe, fizyko-chemiczne, mikrobiologiczne i kontroli jakości.

Boom na kosmetyki Ziai

Choć produkty gdańskiej marki największą popularność zdobyły w rodzimym kraju, nie można nie docenić jej sukcesu na arenie międzynarodowej. Kosmetyki Ziai można dziś kupić w ponad 30 krajach na świecie i to nie tylko w Europie. Sława polskiej marki trafiła bowiem nawet do tak odległych zakątków, jak Wietnam czy Chile.