Kontakt

Numer infolinii

Od poniedziałku do soboty od 9:00 do 20:00

W niedzielę od 10:00 do 16:00

Opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów

Live Chat: od poniedziałku o niedzieli od 7:00 do 23:00

Adres email

Adres korespondecyjny - siedziba

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn

Adres korespondecyjny - centrala

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. ul. Jana III Sobieskiego 104, 00-764 Warszawa

Najczęściej zadawane pytania

Czy muszę mieć założone konto w Drogerii internetowej Hebe, aby dokonać zakupów?
Możesz skorzystać z Drogerii internetowej Hebe i złożyć zamówienie również bez posiadania konta.
Należy podać:
  • Imię i nazwisko
  • Adres dostawy i sposób dostawy
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu komórkowego
Czy ceny w Drogerii internetowej Hebe są takie same jak w Drogerii stacjonarnej Hebe?
Ceny produktów w Drogerii internetowej Hebe mogą różnić się od cen produktów w Drogerii stacjonarnej Hebe. Dokonując zakupów online obowiązują ceny produktów przedstawione w Drogerii internetowej Hebe.
Ceny produktów w Drogerii internetowej Hebe mogą różnić się w zależności od tego czy jesteś zalogowany do swojego konta.
Jaki jest koszt i czas dostawy?
Przesyłka standardowa kosztuje 12,99 zł, płatność za pobraniem 14,99 zł. Kurier doręcza przesyłki w ciągu 2-3 dni roboczych od chwili, gdy zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki” (średni ale nie gwarantowany czas dostawy).
W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty?
Masz prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia zamówienia. Do przesyłki dołączony jest wzór formularza odstąpienia od umowy. Należy go wypełnić i odesłać zgodnie z instrukcją na adres do korespondencji podany w formularzu lub zgłosić się do dowolnej Drogerii stacjonarnej Hebe.
Gdzie mogę zareklamować produkt kupiony w Drogerii internetowej Hebe?
Reklamacje dotyczące zakupionych produktów mogą być składane
  • pisemnie na adres: Zwrot/Reklamacja Hebe Centrum Dystrybucyjne, ul. Przejazdowa 58, 05-800 Pruszków,
  • drogą mailową na adres poczty elektronicznej: bok@drogeriahebe.eu
  • osobiście w dowolnej Drogerii stacjonarnej Hebe

W celu złożenia reklamacji należy skorzystać z formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 4 Regulaminu lub samodzielnie napisać zgłoszenie reklamacji.

Możliwość zamówienia paczki z odbiorem w Drogerii stacjonarnej Hebe?
Tak, można zamówić paczkę z odbiorem w Drogerii stajonarnej Hebe na terenie całej Polski. 
W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?
Paczka będzie mogła być śledzona za pomocą linku, który otrzymasz na maila lub smsem po zapakowaniu i przekazaniu paczki do kuriera. 
Akceptowane formy płatności?
Za zamówienie w Drogerii internetowej Hebe można zapłacić za pomocą:
  • szybkiego przelewu internetowego, za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności PayU
  • BLIKiem
  • płatnością z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro)
  • płatnością gotówką za pobraniem (płatność przy odbiorze).
Co zrobić, gdy nie pamiętam hasła do mojego konta?
Należy kliknąć „Nie pamiętam hasła”, następnie otrzymasz wiadomość mailową z linkiem do utworzenia nowego hasła. Poprzednie hasło jest wtedy zresetowane i zastępowane nowym.
Jak mogę skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta?
Infolinia Biura Obsługi Klienta jest czynna od poniedziałku-soboty w godz.: 9.00-20.00, niedziela w godz.: 10.00-16.00 oraz za pomocą live chatu  poniedziałku-niedzieli w godz. 7.00-23.00
Co mam zrobić jeśli otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli otrzymasz uszkodzony lub niewłaściwy produkt należy złożyć reklamację. Do jej złożenia niezbędny jest dowód zakupu, jakim jest paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online. Reklamację możesz zgłosić poprzez odesłanie produktu wraz z protokołem reklamacyjnym na podany w formularzu adres lub zgłosić się z reklamowanym produktem do dowolnej Drogerii stacjonarnej Hebe.
Co zrobić gdy na koncie zmienił się status na „zrealizowane” a paczka nie została dostarczona?
Sprawa zostanie wyjaśniona indywidulanie. Prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Ile sztuk jednego produktu mogę zamówić w ramach jednorazowego zamówienia?
Maksymalnie można zamówić 10 sztuk takiego samego produktu w ciągu doby. Nie prowadzimy sprzedaży hurtowej.
Jak otrzymam rachunek do mojego zamówienia?
Paragon jest dołączony do złożonego zamówienia.
Czy jest możliwość wystawienia faktury?
Jest możliwość wystawienia faktury VAT (dla firm) za dokonane zakupy. Należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia.
Czy za zakupy online fakturę mogę otrzymać w Drogerii stacjonarnej Hebe?
Nie, nie ma systemowej możliwości na otrzymanie faktury w Drogerii stacjonarnej Hebe za zakupy online.