Jak możemy Ci pomóc?
Płatności
Płatności
  • Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

    Aby opłacić zamówienie, możesz wybrać kilka metod płatności:
    - szybki przelew internetowy (PayU),
    - płatność BLIK,
    - płatność odroczona PayPo,
    - płatność odroczona Twisto,
    - płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro),
    - płatność gotówką za pobraniem (u kuriera przy odbiorze zamówień do 499 zł).

  • Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia?

    Do każdego zamówienia dołączany jest paragon.

  • Jaki jest czas na opłacenie zmówienia?

    Płatność powinna zostać dokonana w terminie 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia.

  • Czy mogę dokonać płatności kartą przedpłaconą?

    Niestety, nie ma możliwości płatności kartą przedpłaconą za zamówienie złożone online.

Faktury
  • Czy jest możliwość wystawienia faktury za zakupy online?

    Tak, jest możliwość wystawienia faktury VAT (dla firm) za dokonane zakupy. Należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia.

  • Czy za zakupy online fakturę mogę otrzymać w Drogerii Stacjonarnej Hebe?

    Nie ma możliwości otrzymania faktury za zakupy online w Drogerii Stacjonarnej Hebe.

  • Czy mogę otrzymać duplikat paragonu/faktury na zakupy online?

    W celu otrzymania duplikatu paragonu/ faktury prosimy o kontakt się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Problemy techniczne
  • Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia.

    Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Link do płatności jest ważny przez około 2 godziny od rozpoczęcia transakcji (w zależności od banku),  po tym czasie przestanie być ważny i dokończenie płatności nie będzie możliwe.

  • Mam problemy z płatnością za zamówienie.

    Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciagu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Kody podarunkowe/karty podarunkowe
  • W jaki sposób mogę wykorzystać kod rabatowy?

    Włóż wybrane produkty do koszyka, a następnie wpisz kod w pole “Kod rabatowy” przed kliknięciem przycisku “Przejdź do kasy”. Kod automatycznie obniży wartość Twojego zamówienia o odpowiednią kwotę.

  • Czy mogę wykorzystać powitalny bon podarunkowy przy zakupach online?

    Tak, można użyć Powitalnego Bonu w Drogerii Internetowej Hebe. 

  • Czy mogę wykorzystać kartę podarunkową przy zakupach online?

    Tak. Przy składaniu zamówienia, w fazie płatności, dostępna jest opcja: "Zapłać kartą podarunkową". Wystarczy wpisać numer karty i PIN.

100% bezpieczne
płatności przez payu

14 dni na zwrot
także w drogeriach

Darmowa dostawa
od 35 zł dla klientów zalogowanych

Darmowy odbiór
W ponad 260 Drogeriach

gwarancja
oryginalności