Produkty zakupione od Hebe Partnera należy odesłać na adres wskazany w formularzu zwrotu danego Partnera. Nie możemy go przyjąć w sklepie stacjonarnym.
Pozostałe produkty możesz zwrócić w kilku prostych krokach:
Chcesz zwrócić produkt? Masz na to 14 dni od odebrania przesyłki.
Wypełnij formularz zwrotu. Znajdziesz go w paczce z zamówieniem lub pobierz poniżej.
Wybierz produkty, które chcesz zwrócić. Zapakuj je tak, aby bezpiecznie donieść je do sklepu.
Nie możesz zwrócić produktów, które były używane, zostały otwarte lub uszkodzone.
Pamiętaj, aby zabrać paragon oraz wypełniony formularz.
Te dokumenty są niezbędne, abyśmy mogli dokonać szybkiego i sprawnego zwrotu płatności.
Zanieś produkty do najbliższego sklepu Hebe.
Masz 14 dni na zwrot od momentu odebrania przesyłki. Aktualną listę adresów sklepów Hebe znajdziesz tutaj
Kwotę zwrócimy Ci w gotówce - niezależnie od formy płatności.
Masz pytania? Napisz do nas na adres: pomoc@hebe.pl, na czacie, lub Infolinii 22 206 54 00