Jak możemy Ci pomóc?
Reklamacje
Reklamacje
  • Jak i w jakim terminie mogę złożyć reklamację na zakupiony produkt?

    Jeżeli zakupiony produkt posiada wady, prosimy o złożenia reklamacji. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online). Możesz złożyć reklamację poprzez zgłoszenie się do Drogerii Stacjonarnej Hebe z reklamowanym produktem i dowodem zakupu lub odesłanie reklamowanego produktu wraz z protokołem reklamacyjnym na wskazany w formularzu adres. Masz prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od momentu dokonania zakupu.

  • Moje zamówienie zostało błędnie skompletowane / produkty w zamówieniu są uszkodzone.

    Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o złożenia reklamacji. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online). Możesz złożyć reklamację poprzez zgłoszenie się do Drogerii Stacjonarnej Hebe z reklamowanym produktem i dowodem zakupu lub odesłanie reklamowanego produktu wraz z protokołem reklamacyjnym na wskazany w formularzu adres.

  • Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

    Czas na ustosunkowanie się do reklamacji to 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia reklamacji przez Klienta.

  • Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?

    Jeżeli zauważysz, że dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, prosimy o odmówienie jej przyjęcia oraz poinformowanie nas przez Biuro Obsługi Klienta. Zgłosimy reklamację do przewoźnika i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego.

100% bezpieczne
płatności przez payu

14 dni na zwrot
także w drogeriach

Darmowa dostawa
od 35 zł dla klientów zalogowanych

Darmowy odbiór
W ponad 260 Drogeriach

gwarancja
oryginalności