-
Jak i w jakim terminie mogę złożyć reklamację na zakupiony produkt?
Jak i w jakim terminie mogę złożyć reklamację na zakupiony produkt?
Masz prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od momentu dokonania zakupu. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupy (paragon wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online). Możesz złożyć reklamacje produktów z hebe.pl poprzez zgłoszenie się do dowolnego sklepu stacjonarnego hebe z reklamowanym produktem i dowodem zakupu lub odesłanie reklamowanego produktu wraz z protokołem reklamacyjnym na wskazany w formularzu adres
-
Moje zamówienie zostało błędnie skompletowane / produkty w zamówieniu są uszkodzone
Moje zamówienie zostało błędnie skompletowane / produkty w zamówieniu są uszkodzone
Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o złożenia reklamacji. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupu (paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online). Możesz złożyć reklamację poprzez zgłoszenie się do sklepu stacjonarnego hebe z reklamowanym produktem i dowodem zakupu lub odesłanie reklamowanego produktu wraz z protokołem reklamacyjnym na wskazany w formularzu adres
-
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?
Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?
Czas na ustosunkowanie się do reklamacji to 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia reklamacji przez Klienta
-
Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?
Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?
Jeżeli zauważysz, że dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, prosimy o odmówienie jej przyjęcia oraz poinformowanie nas przez Biuro Obsługi Klienta. Zgłosimy reklamację do przewoźnika i skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia dalszego postępowania reklamacyjnego
-
W jaki sposób mogę złożyć reklamację na produkt od hebe partnera?
W jaki sposób mogę złożyć reklamację na produkt od hebe partnera?Masz prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 lat od momentu otrzymania przesyłki. Do jej złożenia potrzebny jest dowód zakupy (paragon, wyciąg z konta lub potwierdzenie płatności online) oraz uzupełniony formularz reklamacyjny od konkretnego hebe partnera. Następnie należy odesłać formularz wraz z produktem na adres hebe partnera podany w formularzu, a informacyjnie przekazać to także z protokołem nadania przesyłki do naszego Biura Obsługi Klienta.