REGULAMIN AKCJI PREMIOWEj „Hebe – Gosh”

Z dniem 09.05.2016. zmianie uległa data w punkcie 5.2 oraz nr telefonu w punkcie 7.1.

1.  Organizator, czas trwania i miejsce akcji promocyjnej.

1.1  Organizatorem Akcji  Premiowej Hebe – Gosh  zwanego dalej „Akcją” jest Brodr Jorgensen S.A., z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Gorzowska 7 , zwana dalej „Organizatorem”. Wykonawcą niektórych postanowień niniejszego regulaminu będzie Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie (dalej „Hebe”).

1.2  Organizator ponosi odpowiedzialność za treść Regulaminu, przebieg Akcji oraz ewentualne reklamacje.

1.3  Akcja odbywać się będzie we wszystkich sklepach należących do sieci drogerii Hebe na terenie całego kraju, zwanych dalej „Sklepami”, w dniach od 01.04.2016 do 31.12.2016 roku, w godzinach pracy Sklepów.

1.4  Akcja ma charakter konsumenckiej akcji otwartej i jest kierowana do pełnoletnich osób fizycznych, konsumentów w rozumieniu art. 221  kodeksu cywilnego, zamieszkujących na terytorium Polski, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, które przystępują do akcji na zasadach opisanych w niniejszym regulaminie, zwanym dalej „Regulaminem” dalej „Uczestnicy”.

1.5  W Akcji  mogą brać udział tylko i wyłącznie osoby posiadające zarejestrowaną na siebie kartę lojalnościową Hebe, które podczas rejestracji do programu lojalnościowego Hebe wyraziły zgodę na przetwarzanie ich danych osobowych.

1.6  Udział w Akcji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego Regulaminu.

2. Produkty biorące udział w Akcji promocyjnej Hebe - Gosh

2.1 W akcji biorą udział wszystkie produkty do makijażu z oferty handlowej firmy GOSH dostępne w sprzedaży w drogeriach Hebe.

3. Zasady Akcji promocyjnej

3.1 Aby wziąć udział w Akcji należy:

-  posiadać zarejestrowaną na siebie kartę lojalnościową Hebe,

-  w okresie Akcji promocyjnej dokonać zakupu produktów GOSH na co najmniej 100 zł brutto w miesiącu, z wykorzystaniem karty lojalnościowej Hebe. Za wykorzystanie karty lojalnościowej Hebe uznaje się:

3.1.1 okazanie karty lojalnościowej Hebe przy kasie i zeskanowanie jej przez sprzedawcę albo

3.1.2 podyktowanie kasjerowi numeru swojej karty lojalnościowej Hebe (13 cyfr) albo

3.1.3  podanie kasjerowi swojego numeru telefonu, a tym samym zidentyfikowanie numeru karty lojalnościowej Hebe Uczestnika w systemie kasowym (możliwe tylko dla osób, które podczas rejestracji do programu lojalnościowego Hebe podały numer telefonu).

3.3 Zakupy Uczestnika będą rejestrowane automatycznie w systemie sprzedaży w Sklepach oraz w programie lojalnościowym Hebe i na karcie lojalnościowej Uczestnika.

3.4 Jeden Uczestnik w ramach akcji może otrzymać tylko jedną nagrodę gwarantowaną  za zakupy w danym miesiącu oraz jedną nagrodę dodatkową w danym kwartale.

4. MECHANIZM AKCJI / Nagrody

 Nagrody gwarantowane

4.1 Każdy z  Uczestników, który  dokona zakupów produktów Gosh za co najmniej 100 zł brutto może odebrać nagrodę gwarantowaną w akcji promocyjnej.

4.2   Nagrodą gwarantowaną w Akcji jest pędzel.

4.3 W każdym miesiącu nagrodą  gwarantowaną za dokonane zakupy jest inny pędzel Gosh.

·  KWIECIEŃ: Gosh Pędzel do pudru 300

·  MAJ: GOSH Pędzel do różu 009

·  CZERWIEC: GOSH Pędzel do smużenia 017

·  LIPIEC: GOSH Pędzel do ust 029

·  SIERPIEŃ: GOSH Pędzel do podkładu 011

·  WRZESIEŃ: GOSH Pędzel do konturowania 013

·  PAŹDZIERNIK: GOSH Pędzel skośny 027

·  LISTOPAD: GOSH Pędzel do pudru mineralnego 007

·  GRUDZIEŃ: GOSH Pędzel do cieni okrągły 025

4.4 Uczestnik akcji promocyjnej może dokonać zakupu produktów Gosh o wartości 100 zł bruttojednorazowo, lub w ramach  kilku transakcji zakupowych, które zostaną skumulowane. Aby zakupy zostały skumulowane muszą być dokonane w tym samym miesiącu.

4.5 W akcji będą brane pod uwagę tylko zakupy Uczestnika rejestrowane w systemie sprzedaży Hebe, w programie lojalnościowym Hebe i na karcie lojalnościowej Uczestnika.

4.6 Ilość nagród gwarantowanych w Akcji  jest ograniczona i wynosi łącznie 5400 szt. (słownie: pięć tysięcy czterysta sztuk).

Nagrody dodatkowe

4.7 Dodatkowo kwartalnie, spośród  uczestników akcji promocyjnej, 10 pierwszych osób, które dokonały łącznego zakupu produktów Gosh, na co najmniej 300 zł brutto (w kwartale), wybrani zostaną zwycięzcy, którzy wezmą udział w warsztatach makijażu z Mistrzynią Polski i Europy w makijażu.

4.8 Warsztaty  makijażu będą miały miejsce we wskazanym sklepie Hebe.

4.9 Ilość miejsc na warsztatach makijażu  jest ograniczona i wynosi łącznie10 osób.

4.11 Po zakończonym kwartale sprzedaży Hebe poinformuje Organizatora  o ilości osób, które spełniły warunki zakupu do otrzymania nagrody dodatkowej.

Rozstrzygnięcie AKCJI / wydanie nagród

5.1 Rozstrzygnięcie Akcji promocyjnej  nastąpi na podstawie danych sprzedażowych otrzymanych z systemu sprzedażowego Hebe.

5.2 Po zakończonym miesiącu Hebe w ciągu 14 dni roboczych, prześle informacje do Organizatora, odnośnie ilości klientów Hebe, który spełnili warunki zakupowe 100 brutto i zgodnie z zasadą akcji powinni otrzymać nagrodę gwarantowaną w postaci pędzla.
Np. do 20 maja 2016 roku Organizator otrzyma informacje odnośnie ilości pędzli, które należy dostarczyć do Hebe dla konsumentów, którzy spełnili warunki zakupowe w marcu.

5.3 Hebe wskaże ile pędzli Oragnizator ma dostarczyć do poszczególnych punktów Hebe, aby konsument mógł odebrać nagrodę w miejscu, w którym dokonał zakupu.

5.4 Organizator w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych od otrzymania informacji o należnych dla konsumentów nagrodach, dostarczy  odpowiednią ilość nagród do sklepów. Organizator  niezwłocznie poinformuje Hebe o wysłaniu nagród na poszczególne punkty.

5.5 Hebe poinformuje konsumentów o  możliwości odbioru  należnej im nagrody po otrzymaniu informacji od Organizatora, iż nagrody zostały wysłane.

5.6 Hebe poinformuje konsumentów  drogą smsową lub telefoniczną  o możliwości odbioru nagrody we wskazanym sklepie Hebe.

5.7 Konsument  ma obowiązek odbioru nagrody w ciągu 3 tygodni od otrzymania smsa lub telefonu o przyznanej nagrodzie.

5.8 Nagrody gwarantowane nieodebrane w terminie dłuższym niż 3 tygodnie od otrzymania smsa lub telefonu o przyznanej nagrodzie nie zostaną rozdzielone pomiędzy innych Uczestników i pozostaną do dyspozycji Organizatora.  

5.9  Odbiór nagrody dodatkowej: 14 dni roboczych po zakończonym kwartale obowiązywania akcji Hebe poinformuje Organizatora o ilości osób, które spełniły warunki zakupowe i dokonało łącznego zakupu o wartości co najmniej 300 zł brutto w kwartale, za co kwalifikują się do otrzymania nagrody dodatkowej.

5.10 Spośród osób, które spełniły warunki do otrzymania nagrody dodatkowej, 10 pierwszych osób, otrzyma możliwość wzięcia udziału w warsztatach.

5.11 Organizator wytypuje 10 osób w ciągu maksymalnie 7 dni po otrzymaniu danych.

5.12 Organizator wraz z Hebe po otrzymaniu informacji o laureatach nagrody dodatkowej  wspólnie uzgodni, w  którym Hebe będą miały miejsce warsztaty oraz w jakim terminie.

5.13 Po uzgodnieniu miejsca i terminu  warsztatów – Hebe poinfromuje laureatów o otrzymaniu nagrody dodatkowej – telefonicznie.

5.14  HEBE podejmie próby skontaktowania się ze zwycięzcą nagrody w akcji, tak aby nagroda  trafiła do rąk osoby uprawnionej. HEBE nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody głównej z przyczyn leżących po stronie laureata akcji, w szczególności w przypadku gdy Uczestnik nie podał numeru telefonu, lub podał błędny numer telefonu. HEBE podejmie co najmniej  trzy próby połączenia telefonicznego z laureatem akcji w odstępach czasowych, 3 godz. między połączeniami (od godz. 8:00 do godz. 17:00). W przypadku 3 nieudanych prób połączenia, cała operacja zostanie powtórzona w kolejnym (drugim) dniu roboczym. Przez nieudaną próbę połączenia rozumie się: nieodebranie połączenia przez co najmniej 5 sygnałów, włączenie się poczty głosowej, brak możliwości połączenia z użytkownikiem telefonu (np. przebywanie poza zasięgiem, wyłączony aparat telefoniczny). W przypadku, gdy HEBE, z przyczyn od niej niezależnych, nie będzie w stanie skontaktować się telefonicznie ze zwycięzcą nagrody w terminie kolejnych 2 dni roboczych laureat traci prawo do nagrody.

5.15 Laureat Akcji utraci prawo do otrzymania nagrody dodatkowej jeżeli:

a)  Uczestnik nie spełni kryteriów uczestnictwa w Akcji określonych w Regulaminie, lub

b)  Laureat odmówi wzięcia udziału w warsztatach makijażu

e)  Hebe albo Organizatorowi nie uda się połączyć telefonicznie z laureatem w trybie określonym w niniejszym Regulaminie, lub

f)  Laureat nie dopełni terminu wyznaczonego na odbiór nagrody dodatkowej, czyli  na udział w warsztatach makijażu.

6. Zasady postępowania reklamacyjnego

6.1 Wszelkie reklamacje dotyczące niniejszej Akcji Uczestnicy mogą zgłaszać w terminie do dnia 5.01.2017 r. wyłącznie w formie pisemnej, na adres Organizatora (Brodr Jorgensen S.A., 65-127 Zielonej Górze, ul. Gorzowska 7). O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data jej otrzymania przez Organizatora, nie późniejsza niż 31.12.2016 r.

6.2 Każda reklamacja powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika, numer telefonu, jak również dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania.

6.3 Reklamacje rozpatrywane będą przez Komisję w terminie 3 dni roboczych od dnia ich otrzymania przez Organizatora, nie później jednak niż do dnia 05.01.2017 r. (o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego). Uczestnik zostanie o decyzji Komisji Konkursowej powiadomiony listem wysłanym na adres podany w reklamacji. Decyzje Komisji Konkursowej są ostateczne.

6.4 Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

7. Postanowienia końcowe.

7.1  Informacje o Akcji, w tym o jej Regulaminie, będzie można uzyskać pod numerem telefonu (+48) 728 320 782  od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 lub bezpośrednio w biurze Organizatora:, a także na FaceBooku  fanpage’u: Gosh Copenhagen Polska oraz stronie internetowej: www.hebe.pl.

Warszawa, dnia 30 marca 2016 r.