Dostawa

Sposób dostawy Koszt dostawy przy zamówieniu powyżej 199 zł dla Klientów Lojalnościowych/ 249 zł dla wszystkich Klientów Koszt dostawy Zamówienia poniżej 199 zł dla Klientów Lojalnościowych/ 249 zł dla wszystkich Klientów Czas trwania dostawy
Kurier DHL/DPD/GLS bezpłatnie 12,99 zł 2-3 dni robocze
Kurier DHL/DPD/GLS za pobraniem bezpłatnie 12,99zł 2-3 dni robocze
Paczkomaty InPost bezpłatnie 9,99zł 2-3 dni robocze
Odbiór osobisty w sklepie bezpłatnie bezpłatnie 2-3 dni robocze

Kupując w Drogerii  internetowej Hebe  możesz wybrać następujące sposoby dostawy:

 

  1. Przesyłka kurierska DHL/DPD/GLS (12.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie  adres, gdy przesyłka zostanie przekazana Kurierowi.

  1. Przesyłka kurierska za pobraniem (12.99 zł) – możliwa jest płatność za przesyłkę u Kuriera, akceptowana forma płatności to gotówka.

  1. Odbiór w Paczkomacie InPost (9.99 zł) 24h/7 dni w tygodniu – opłacona przesyłka zostanie dostarczona do wskazanego przez Ciebie paczkomatu.

W chwili dostarczenia przesyłki do paczkomatu otrzymasz smsa z kodem odbioru (6 cyfr). Zachowaj go aby móc odebrać paczkę.
Na odbiór paczki masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.
Dostarczamy przesyłki tylko na terenie Polski.

Co zrobić by odebrać paczkę w Paczkomacie:
1. Należy wpisać numer telefonu oraz kod odbioru i zatwierdzić.
2. Skrytka otworzy się automatycznie. Zabierz swoją paczkę.
3. Zamknij skrytkę i odbierz potwierdzenie odbioru paczki.

  1. Odbiór osobisty (bezpłatnie), w wybranej przez Ciebie Drogerii Hebe. Listę drogerii znajdziesz na www.hebe.pl

 

Gdy paczki nie uda się dostarczyć za pierwszym razem, Kurier podejmie kolejną próbę dostarczenia. Po dwóch nieudanych próbach paczka trafia do magazynu Hebe.

Koszt dostawy jest bezpłatny dla Klientów posiadających Kartę Lojalnościową przy Zamówieniu powyżej 199 zł oraz 249 zł dla Klientów, którzy nie posiadają naszej Karty Lojalnościowej.

 

 

                      

 

.

Płatność

Aby opłacić Zamówienie na Drogerii internetowej Hebe możesz wybrać kilka metod płatności:

PayU

Płatność szybkim przelewem internetowym, za pośrednictwem systemu płatności PayU - po wybraniu tej formy płatności zostaniesz przekierowany bezpośrednio do systemu PayU, następnie wybierasz swój bank, poprzez wpisanie loginu i hasła logujesz się do niego. Akceptujesz automatycznie wypełniony formularz przelewu i za pomocą jednorazowego kodu potwierdzasz płatność.

Blik

Płatność BLIK – po wybraniu tej metody płatności należy zalogować się do swojej internetowej instytucji bankowej, która obsługuje BLIK i postępować zgodnie z instrukcją, na końcu potwierdzając płatność. Realizacja zamówienia rozpocznie się, gdy płatność zostanie u nas zaksięgowana – przeważnie trwa to jedynie kilka minut.

Karta płatnicza

Płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro) – wybierając tą formę płatności wpisujemy w odpowiednie pola imię, nazwisko, numer karty  płatniczej, kod CVV2/CVC2 oraz datę ważności karty płatniczej.

Za pobraniem

Płatność gotówką za pobraniem (płatność przy odbiorze) – wybierając tą formę płatności, dokonujemy płatności bezpośrednio u Kuriera (gotówka powinna być odliczona – Kurier nie jest zobowiązany do wydawania reszty). Podczas składania zamówienia, prosimy upewnić się, że podany przez Ciebie adres i dane do kontaktu są poprawne. Płatność za pobraniem jest możliwa przy zamówieniach do kwoty 499 zł.