Informujemy, że czas trwania konkursu „Wyrusz w egzotyczną podróż z Himalaya” został wydłużony do dnia 31.01.2016 r. W związku z wydłużeniem czasu trwania Konkursu zmianie ulegają pkt I.6 oraz pkt II.2 Regulaminu Konkursu.

REGULAMIN AKCJI PREMIOWANIA ZAKUPÓW MARKI HIMALAYA W HEBE - Konkurs „Wyrusz w egzotyczną podróż z Himalaya”

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1.  Konkurs jest organizowany pod nazwą „Wyrusz w egzotyczną podróż z Himalaya”,(zwany dalej „Konkursem”).

2.  Regulamin określa zasady Konkursu w tym przede wszystkim zakres i warunki uczestnictwa, czas trwania Konkursu zasady przyznawania nagród,  sposób informowania o Konkursie i jego warunkach, sposób składania reklamacji związanych z Konkursem.

3.  Organizatorem i Fundatorem Konkursu jestL’biotica HF Hipokrates Sp.  z o.o.  z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy ul. Nowatorów 11  80-298 Gdańsk tel./fax 58 521 76 30  NIP: 957-09-36-111  REGON: 220199014 Kapitał zakładowy: 50.000 PLN, Spółka zarejestrowana w Sądzie Rejonowym  w Gdańsku VII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000254360, (zwana dalej „Organizatorem”).

4.  Administratorem zbioru danych osobowych zawierającego dane osobowe Uczestników, w rozumieniu Ustawyz dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j: Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.)jest
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzyniu, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy pod nr KRS 0000322116, (zwana dalej „HEBE”).

5.  Regulamin stanowi podstawę Konkursu i określa prawa i obowiązki jego uczestników (zwanych dalej „Uczestnikami”).

6.  Konkurs rozpoczyna się w dniu 01.10.2015 r. i kończy w dniu 31.01.2016 r.

II. ZASADY UDZIAŁU W KONKURSIE

1.  Konkurs polega na zliczaniu na karcie HEBE wydanej uprzednio Uczestnikom Konkursu (zwanych dalej „kartami hebe”), punktów w zamian za wydatki dokonywane na produkty marki Himalaya we wszystkich sklepach kosmetycznych Hebe na terytorium Polski (dalej „sklepy hebe”) oraz wydawaniu nagród dla Uczestników Konkursu, którzy zbiorą największą liczbę punktów.

2.  Za datę rozpoczęcia Konkursu uważa się godzinę 00:00 dniu 01.10.2015, natomiast za datę zamknięcia Konkursu uważa się godzinę 23:59 31.01.2016 r.

3.  Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.

4.  Uczestnikiem Konkursu może być każdy klient sklepu hebe, będący pełnoletnią osobą fizyczną, dokonujący zakupu produktów marki Himalaya w charakterze konsumenta w rozumieniu art. 221 kodeksu cywilnego, zamieszkujący na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, posiadający pełną zdolność do czynności prawnych oraz posiadający zarejestrowaną na siebie kartę hebe, który podczas rejestracji do programu lojalnościowego hebe wyraził zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych oraz spełni warunki określone w niniejszym Regulaminie. 

5.  Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy Organizatora lub HEBE, a także członkowie ich najbliższej rodziny. Za członków najbliższej rodziny uznaje się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.

6.  Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez Uczestnika Regulaminu w całości. Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie. 

7.  Uczestnictwa w Konkursie jak i praw i obowiązków z nimi związanych, w tym także prawa do żądania wydania nagrody, nie można przenosić na inne osoby. 

III. ZASADY PRZYZNAWANIA NAGRÓD

1. Po zakończeniu Konkursu, Uczestnikowi Konkursu, który zgromadzi największą liczbę punktów w okresie Konkursu, jednak nie mniej niż 150 punktów, przyznana zostanie nagroda główna wskazana w pkt IV poniżej. W przypadku gdy więcej niż jeden Uczestnik zgromadzi w okresie Konkursu taką samą największą liczbę punktów, nagroda główna przyznana zostanie temu Uczestnikowi, który jako pierwszy w czasie trwania Konkursu zgromadził największą liczbę punktów uprawniającą do nagrody głównej. Powyższą zasadę stosuje się odpowiednio do nagród drugiego i trzeciego stopnia. Nagrody drugiego stopnia wskazane w pkt IV zostaną rozdane zgodnie z najwyższą liczbą uzyskanych punktów, jednak nie mniej niż 70 punktów, przez kolejne sto osób. Nagrody trzeciego stopnia wskazane w pkt IV zostaną rozdane zgodnie z najwyższą liczbą uzyskanych punktów przez kolejne 500 osób.

2. Za każdy pełny złoty wydatkowany przez Uczestników na dowolne produkty marki Himalaya, przy użyciu karty hebe, w sklepach hebe, w okresie Konkursu, Uczestnikowi przyznawany jest 1 punkt (tj. przykładowo za zakup o wartości 1,99 złotego lub 1,01 złotego otrzymuje się jeden punkt). Uczestnik może wielokrotnie, w okresie Konkursu, dokonać zakupów produktów marki Himalaya w sklepach hebe, a za każdy z tych zakupów przyznane zostaną Uczestnikowi punkty. Po zakończeniu Konkursu, Hebe ustali listę Uczestników Konkursu, którzy zdobyli największą liczbę punktów, oraz zgromadzili wymagana minimalną liczbę punktów, na podstawie wyciągów z kart hebe.

3. W Konkursie, każdy z Uczestników możne zdobyć tylko jedną nagrodę.

4. W przypadku, gdy żaden z uczestników konkursu nie zgromadzi co najmniej 150 punktów w okresie Konkursu, niewykorzystana nagroda główna pozostanie do dyspozycji Organizatora. W przypadku, gdy mniej niż 100 uczestników zgromadzi co najmniej 70 punktów, niewykorzystane nagrody drugiego stopnia pozostaną do dyspozycji Organizatora.

5.  Do Konkursu brane będą pod uwagę tylko transakcje dokonane z wykorzystaniem karty hebe, w okresie Konkursu. Za wykorzystanie karty hebe uznaje się:

1)  okazanie karty hebe przy kasie i zeskanowanie jej przez sprzedawcę albo

2)  podyktowanie kasjerowi numeru swojej karty hebe (13 cyfr) albo

3) podanie kasjerowi swojego numeru telefonu, a tym samym  zidentyfikowanie numeru karty hebe Uczestnika w systemie kasowym (możliwe tylko dla osób, które podczas rejestracji do programu lojalnościowego HEBE podały numer telefonu).

6. Lista zwycięzców Konkursu, zawierająca imię, pierwszą literę nazwiska, miasto i fragment numeru karty hebe zostanie opublikowana na stronie www.hebe.pl, w terminie do 21 dni od zakończenia okresu Konkursu.

7. W następnym dniu roboczym po publikacji listy zwycięzców Konkursu na stronie www.hebe.pl, HEBE podejmie próby skontaktowania się ze zwycięzcą nagrody głównej w Konkursie, tak aby nagroda główna trafiła do rąk osoby uprawnionej. HEBE nie ponosi odpowiedzialności za niemożność ani utrudnienia odbioru nagrody głównej z przyczyn leżących po stronie zwycięzcy Konkursu, w szczególności w przypadku gdy Uczestnik nie podał numeru telefonu, lub podał błędny numer telefonu. HEBE podejmie co najmniej  trzy próby połączenia telefonicznego ze zwycięzcą Konkursu w odstępach czasowych, 3 godz. między połączeniami (od godz. 8:00 do godz. 17:00). W przypadku 3 nieudanych prób połączenia, cała operacja zostanie powtórzona w kolejnym (drugim) dniu roboczym. Przez nieudaną próbę połączenia ze zwycięzcą Konkursu rozumie się: nieodebranie połączenia przez co najmniej 5 sygnałów, włączenie się poczty głosowej, brak możliwości połączenia z użytkownikiem telefonu (np. przebywanie poza zasięgiem, wyłączony aparat telefoniczny).

8. W przypadku, gdy HEBE, z przyczyn od niej niezależnych, wskazanych w ust. 7 powyżej, nie będzie w stanie skontaktować się telefonicznie ze zwycięzcą nagrody głównej w Konkursie w terminie 2 dni roboczych, przypadających po ogłoszeniu listy zwycięzców na stronie www.hebe.pl., a taki Uczestnik nie skontaktuje się samodzielnie z infolinią HEBE pod nr: 22 206 54 00 w tym terminie, utraci on prawo do nagrody głównej, a nagroda taka zostanie przyznana innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie, który dodatkowo zgromadził co najmniej 70 punktów w okresie Konkursu. W takim przypadku Hebe podejmie próby skontaktowania się z nowo wybranym zwycięzcą nagrody głównej, na zasadach określonych w ust. 7 powyżej, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. W przypadku niemożności kontaktu, nagroda przyznana zostanie innemu Uczestnikowi z kolejną największą liczbą punktów zgromadzonych w Konkursie, a HEBE podejmie próby skontaktowania się ze zwycięzcą, na zasadach określonych w ust. 7 powyżej, jednak wyłącznie w ciągu jednego dnia roboczego. Powyższa procedura stosowana będzie aż do czasu skutecznego skontaktowania się przez HEBE z danym zwycięzcą nagrody głównej.

9. Zwycięzcy nagród 2 i 3 stopnia zostaną poinformowania o wygranej za pośrednictwem wiadomości sms lub e-mail, zawierającej informację o miejscu i terminie odbioru nagrody.

IV. NAGRODY W KONKURSIE

1.  Z tytułu udziału w Konkursie i po spełnieniu warunków przewidzianych w Regulaminie, zwycięzcy Konkursu uprawnieni są do otrzymania nagród na zasadach określonych w Regulaminie.

2. Nagrodą główną w Konkursie jest voucher na wycieczkę dla 2 osób o wartości 12 000 zł do wykorzystania na wycieczkę w dowolnym kierunku oferowanym przez biuro podróży Ecco Holiday, organizowaną w terminie 01.02.2016 – 31.12.2016.

Nagrodą drugiego stopnia jest bransoletka marki Strippentow, o wartości 100 zł.

Nagrodą trzeciego stopnia jest zestaw kosmetyków Himalaya o wartości 20 zł.

3. W odniesieniu do nagród, których przyznanie spowoduje powstanie obowiązku podatkowego, nagrodzeni Uczestnicy, otrzymają dodatkowe nagrody pieniężne w kwocie odpowiadającej 10% wartości nagrody. Dodatkowe nagrody pieniężne nie będą wydawane zwycięzcom i zostaną przeznaczone przez Organizatora na pokrycie zryczałtowanego podatku od nagrody, w trybie art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych. Uczestnik, biorąc udział w Konkursie, wyraża zgodę na potrącenie przez Organizatora dodatkowej nagrody pieniężnej, o której mowa powyżej, na poczet pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego od wygranej w Konkursie.

4. Uczestnikowi nie przysługuje prawo wymiany nagrody na jej ekwiwalent pieniężny ani inną nagrodę rzeczową, jak też nie przysługuje mu prawo do wypłacenia dodatkowej nagrody pieniężnej.

5.Zdobywca głównej nagrody ma prawo do wyboru jednej dowolnej wycieczki dla dwóch osób z oferty Ecco Holiday. Jeżeli wartość wybranej wycieczki Ecco Holiday jest niższa niż wartość talonu, różnica nie podlega zwrotowi. Jeśli natomiast koszt wybranej wycieczki przekracza wartość talonu, Uczestnik Konkursu może skorzystać z wycieczki, dopłacając różnicę pomiędzy kwotą objętą voucherem (nagrodą główną), a wartością wybranej wycieczki.

6. Zwycięzca traci prawo do Nagrody w przypadku naruszenia któregokolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu.

7. Zwycięzca może zrzec się nagrody, ale w zamian nie przysługuje mu ekwiwalent pieniężny, ani jakakolwiek inna nagroda. W przypadku zrzeczenia się nagroda przepada bez prawa do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń od Organizatora. W takim wypadku nagroda nie zostanie przyznana.

V. WYDANIE NAGRÓD

1.  Nagroda główna zostanie wydana zwycięzcy przez Organizatora, w terminie i miejscu ustalonym przez Organizatora. Nagrody 2 i 3 stopnia będą wydawane Uczestnikom w imieniu Organizatora przez HEBE. Odbiór nagród 2 i 3 stopnia możliwy jest wyłącznie w sklepie hebe wskazanym w treści wiadomości sms lub email wysłanej do zwycięzców zgodnie z pkt III ust. 9 Regulaminu. W przypadku nieodebrania nagrody w wyznaczonym miejscu i terminie, Uczestnik traci prawo do nagrody. W takim przypadku, nagroda nie zostanie przyznana innemu Uczestnikowi Konkursu. 

2.  Nagrody zostaną wydane wyłącznie w postaci określonej Regulaminem, bez możliwości wypłaty ich równowartości w gotówce lub zamiany na inną nagrodę rzeczową.

3.  Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przez Uczestnika nagrody w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej.

4.W celu dokonania identyfikacji Uczestnika uprawnionego do odbioru nagrody, przy odbiorze nagrody winien on okazać dokument tożsamości ze zdjęciem oraz kartę hebe a także podpisać protokół odbioru nagrody, wedle wzoru przedstawionego w sklepie hebe. Protokół odbioru nagrody głównej powinien zawierać także dane osobowe zwycięzcy Konkursu, konieczne do odprowadzenia podatku (imię i nazwisko, adres zamieszkania, NIP, właściwy Urząd Skarbowy), o którym mowa w pkt. IV ust. 3 Regulaminu. W przypadku odmowy dokonania powyższych czynności (tj. okazania dokumentu tożsamości lub karty hebe, podpisania protokołu lub podania danych koniecznych do odprowadzenia podatku od nagrody głównej), nagroda nie zostanie Uczestnikowi wydana. 

VI. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.  Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przetwarzane przez HEBE tj. przez Administratora zbioru danych osobowych (Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o.) oraz podmioty do tego uprawnione, na podstawie rejestracji do programu lojalnościowego hebe, wyłącznie w celach przeprowadzenia Konkursu. Poprzez udział w Konkursie i akceptację niniejszego Regulaminu, Uczestnicy Konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Konkursu.

2.  Dane osobowe Uczestników Konkursu będą wykorzystywane zgodnie z warunkami określonymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r., Nr 101 poz. 926 z późn. zm.).

3.  Uczestnik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Może dokonać tego poprzez kontakt z infolinią HEBE: 22 206 54 00.

4.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w Konkursie. Każdy z Uczestników może żądać w dowolnym czasie zaprzestania wykorzystywania przez HEBE swoich danych osobowych w celach, o których mowa powyżej. Jeżeli żądanie takie zgłoszone zostanie w okresie trwania Konkursu, Uczestnik zostanie wykluczony z udziału w Konkursu, w tym także po jej zakończeniu.

5. HEBE uprawnione jest do przekazania Organizatorowi danych osobowych zwycięzców Konkursu, wyłącznie w celu odprowadzenia przez Organizatora zryczałtowanego podatku od nagród, o którym mowa w pkt. 4 ust. 3 Regulaminu o ile podatek taki będzie należny. Organizator przetwarzał będzie te dane wyłącznie dla powyższych celów, a po odprowadzeniu podatku dane te usunie.

VII. TRYB SKŁADANIA I ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1.  Reklamacje dotyczące przedmiotu nagrody rozpatruje Organizator, reklamacje dotyczące sposobu naliczania punktów rozpatruje Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o.  Rozpatrzeniu podlegają reklamacje zgłoszonew formie pisemnej i wysłane listem poleconym (liczy się data stempla pocztowego) na adres: L’biotica HF Hipokrates Sp.  z o.o.  z siedzibą w Gdańsku, przy ulicy ul. Nowatorów 11  80-298 Gdańsk, z dopiskiem „Wyrusz w egzotyczną podróż z Himalaya” w zakresie przedmiotu nagrody, natomiast reklamacje dotyczące sposobu naliczenia punktów należy wysyłać na adres Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o. o.o. Jana Sobieskiego 104, 00-764 Warszawa z dopiskiem „Wyrusz w egzotyczną podróż z Himalaya”

2.  Reklamacja dotycząca przedmiotu nagrody oraz reklamacja dotyczące sposobu naliczania punktów powinna zawierać: imię, nazwisko, adres korespondencyjny, dokładny opis i powód reklamacji oraz treść żądania. Reklamacje nie spełniające powyższych wymogów nie podlegają rozpatrzeniu.

3.  Reklamacje w zakresie naliczania punktów mogą być zgłaszane nie później niżw ciągu 14 (czternastu) dni od dnia zakończenia Konkursu. Reklamacje dotyczące przedmiotu nagrody powinny być zgłaszane nie później niż 14 ( czternaście) dni od dnia wydania nagrody. Reklamacje zgłoszone po terminie nie będą rozpatrywane.

4.  Na rozpatrzenie reklamacji Organizator lub HEBE (w zależności od przypadku) ma 14 (czternaście) dni liczonych od daty jej otrzymania. O wyniku postępowania reklamacyjnego Organizator lub HEBE (w zależności od przypadku) pisemnie powiadomi Uczestnika Konkursu w ciągu 30 (trzydziestu) dni roboczych od daty rozpatrzenia reklamacji. Decyzja Organizatora lub HEBE (w zależności od przypadku), w tym zakresie jest ostateczna. Postępowanie reklamacyjne jest dobrowolne i nie wyłącza prawa Uczestnika do niezależnego od postępowania reklamacyjnego dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych, w tym na drodze postępowania sądowego.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.  Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnychi reklamowych mają jedynie charakter pomocniczy. Wiążący charakter mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.

2.  Niniejszy Regulamin jest dostępny przez cały okres trwania Konkursu na stronach internetowych HEBE: www.drogeriahebe.plwww.hebe.pl oraz dostępny jest do wglądu w siedzibie Organizatora.

3.  Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu i warunków Konkursu w czasie trwania Konkursu, w szczególności z przyczyn techniczno-organizacyjnych, jeżeli jest to uzasadnione celem Konkursu i nie wpłynie na pogorszenie warunków uczestnictwa w Konkursie oraz nie będzie naruszać praw nabytych przez Uczestników. Wszyscy Uczestnicy Konkursu zostaną poinformowani o przyczynach i treści zmian Regulaminu i warunków Konkursu poprzez podanie ich do publicznej wiadomości na stronie internetowej www.hebe.pl/, www.drogeriahebe.pl, w odpowiednim terminie przed wejściem zmian Regulaminu w życie.

4.  W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz innych obowiązujących ustaw.

5. Organizator ponosi odpowiedzialność za treść Regulaminu, przebieg Konkursu oraz wydanie nagród.

6. Konkurs, którego warunki zostały określone w niniejszym Regulaminie nie jest loterią promocyjną  w rozumieniu ustawy z dn. 19.11.2009 o grach hazardowych (Dz.U. z 2009, nr 201 poz.1540).

7.  Regulamin wchodzi w życie w dniu rozpoczęcia Konkursu.