Banner
Bourjois logo

Piękno z francuskim akcentem.

BOURJOIS to marka makijażowa o ponad 150 letniej historii. Pierwsze produkty marki powstały w 1863 roku w dzielnicy teatrów GRAND BOULEVARDS w Paryżu i były przeznaczone do makijażu scenicznego. Z czasem marka wyszła poza świat teatrów, by cieszyć kobiety w Paryżu, następnie we Francji i poza jej granicami.
 
Od 150 lat z radością oraz praktyczną wizją piękna, Bourjois tworzy inteligentne, a zarazem ładne i zabawne produkty. Intrygujące nazwy, przyciągające wzrok opakowania to detale, które zmieniają wszystko… makijaż staje się synonimem przyjemności, a jakość produktów Bourjois gwarantuje zadowolenie swoich wiernych fanek.
 
Misja marki, to szerzyć francuskie piękno i paryski szyk wśród kobiet na całym świecie.  A jaka jest dzisiejsza Paryżanka? Aktywna i trochę nonszalancka, inteligentna, ma w sobie wiele przeciwności, jest nieobliczalna, ale przede wszystkim niezależna! Mimo, że śledzi modę, to jednak ufa swojemu wewnętrznemu instynktowi, wie, kim jest i co jej pasuje. Niektórzy uważają, że jest zbyt pewna siebie, a inni pragną być taka jak ona. Byłoby zbyt prosto, gdyby wystarczyło się tylko przeprowadzić do Paryża…
 
Od Londynu do Pekinu, przez Madryt i Tokio, Bourjois zwraca się do „światowych” paryżanek, zawsze z humorem, ale bez narzucania się. Aby nie przestawały się uśmiechać, produkty, pokazywane są z humorem i poetycznymi nazwami. Z Bourjois malowanie się to zabawa i radość z bycia kobietą.