Zwroty

Masz prawo zwrócić Zamówienie bez podawania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia odebrania Zamówienia.

Do zachowania wyżej wymienionego terminu wystarczy złożyć formularz odstąpienia, który był dołączony do Zamówienia lub własnoręcznie napisać odstąpienie na piśmie i dostarczyć do Sprzedawcy:

  1. na adres Zwrot/Reklamacja Hebe Centrum Dystrybucyjne, ul. Przejazdowa 58, 05-800 Pruszków,
  2. w każdym sklepie stacjonarnym Hebe,
  3. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres pomoc@hebe.pl.

Jeśli karton z Zamówieniem był przez ciebie otwierany, pamiętaj aby zapakować do niego wszystkie Produkty, które zamówiłeś, tak aby nie doszło do uszkodzenia żadnego produktu. Zwrotowi nie podlegają produkty, które zostały otwarte, były używane lub mają krótki termin przydatności. Jeśli Twoje zamówienie wróci niekompletne, lub dojdzie do uszkodzenia Produktów, zwrot może zostać nie uznany w całości i Sprzedawca pomniejszy kwotę Zwrotu. Koszty związane ze zwrotem produktu (produktów) ponosi osoba zwracająca.

Karton z odpowiednio zapakowanymi Produktami możesz wysłać na adres Sprzedawcy: Zwrot/Reklamacja Hebe Centrum Dystrybucyjne, ul. Przejazdowa 58, 05-800 Pruszków lub zwrócić w każdej drogerii stacjonarnej Hebe. Aktualna lista drogerii Hebe znajduje się na stronie www.hebe.pl.

Zwrot kosztów za zwrócone Zamówienie, w tym koszt zwykłej, najtańszej dostawy zostanie Ci zwrócony niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 14 dni od chwili, gdy Sprzedawca otrzyma oświadczenie o odstąpieniu od Sprzedaży oraz zostaną zwrócone wszystkie zamówione Produkty. Zwrot dokonanych przez Ciebie płatności jest dokonywany na ten sam środek płatniczy, którym była dokonana płatność podczas składania zamówienia. W przypadku zwrotu Zamówienia w sklepie stacjonarnym, zwrot płatności dokonywany jest w gotówce niezależnie od sposobu zapłaty dokonanej przy Zamówieniu.

Reklamacje

Masz prawo zareklamować kupiony produkt w ciągu 2 lat od zakupu.

Reklamacje możesz złożyć pisemnie lub za pomocą formularza dołączonego do przesyłki zawierającej zamówione Produkty na adres:

  1. Zwrot/Reklamacja Hebe Centrum Dystrybucyjne, ul. Przejazdowa 58, 05-800 Pruszków
  2. drogą mailową na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy: pomoc@hebe.pl
  3. osobiście w dowolnym sklepie stacjonarnym Sprzedawcy.

Składając reklamacje należy dołączyć dowód zakupu (np. paragon fiskalny, faktura VAT, potwierdzenie płatności kartą) lub jego kopię oraz podać przyczynę reklamacji oraz dostarczyć wadliwy Produkt do Sprzedawcy.

Jeżeli sprzedany Produkt ma wadę, możesz żądać:

  1. usunięcia wady lub
  2. wymiany Produktu na wolny od wad lub
  3. obniżenia ceny (podając proponowaną kwotę wnioskowanej obniżki) lub
  4. zwrotu pieniędzy (oświadczenie o odstąpieniu od umowy).

Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji, ustosunkuje się do niej. W przypadku uznania reklamacji, otrzymasz informację w jaki sposób została rozpatrzona reklamacja w szczególności czy reklamowany Produkt zostanie wymieniony czy nastąpi zwrot pieniędzy. W przypadku uwzględnienia reklamacji poprzez zwrot płatności, otrzymasz zwrot należności w tej samej wartości oraz formie płatności, jaka widnieje na paragonie fiskalnym lub fakturze VAT. Zwrot uwzględnia wszystkie rabaty otrzymane przy zakupie. W przypadku zwrotu płatności w sklepie stacjonarnym Hebe zwrot ten wydawany jest w gotówce niezależnie od sposobu zapłaty za Zamówienie objęte reklamacją.