Blog

Kto stoi za marką Hagi?

Hebe
Hebe
Hagi to H jak Hanna, A jak Agata, G jak Gabriela i I jak wszyscy inni, którzy przyczynili się do tego, że powstała firma. Hagi to firma rodzinna, w zarządzie są 3 kobiety, mama – Hanna, serce firmy, pomysłodawczyni – chemiczka i kosmetolożka oraz dwie córki Agata – prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój oraz Gabriela, która czuwa nad całą produkcją. Hagi to przede wszystkim autentyczność, zaangażowanie i wielka pasja, bez której nie byłoby firmy.
Kto stoi za marką Hagi?

Hagi to H jak Hanna, A jak Agata, G jak Gabriela i I jak wszyscy inni, którzy przyczynili się do tego, że powstała firma. Hagi to firma rodzinna, w zarządzie są 3 kobiety, mama – Hanna, serce firmy, pomysłodawczyni – chemiczka i kosmetolożka oraz dwie córki Agata – prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i rozwój oraz Gabriela, która czuwa nad całą produkcją. Hagi to przede wszystkim autentyczność, zaangażowanie i wielka pasja, bez której nie byłoby firmy.

Hanna Kurcińska – współzałożycielka Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzy markę Hagi, jest jej pomysłodawczynią i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska – współzałożycielka Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzy markę Hagi, jest jej pomysłodawczynią i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

„Wierzymy w siłę natury i moc jaką daje uważna pielęgnacja. W Hagi, od samego początku, niezmiennie wszystkie produkty wytwarzamy samodzielnie - przez koncepcję, receptury, pomysły na opakowania, aż po efekt ostateczny. Nasze produkty przynoszą długotrwałe efekty poprawy nawilżenia, odżywienia i natłuszczenia. Jesteśmy w 100% HANDMADE IN POLAND.”

Jak powstała marka? Jakie były jej początki?

Wszystko zaczęło się od Hanny i jej marzenia o tworzeniu naturalnych kosmetyków. Już ponad 20 lat temu jako chemiczka interesowała się tematem tworzenia dobrych, naturalnych kosmetyków, ale wtedy nie był to dobry moment w Polsce. Głównie z powodu braku zainteresowania zdrowym stylem życia oraz niewielkiej dostępności surowców pochodzenia naturalnego. Około 10 lat temu, Hanna zdecydowała, że nadszedł ten czas i poszła na studia podyplomowe z kosmetologii, by zdobyć wiedzę potrzebną do rozpoczęcia produkcji. Mimo zniechęcających ją osób z branży kosmetycznej, głoszących, że produkcja naturalnych kosmetyków się nie opłaca, podjęła ryzyko. Już od pierwszych dni otwarcia nowo zbudowanego wśród łąk i lasów laboratorium kosmetycznego, zaraziła pasją swoje córki. „Powoli zaczęłyśmy wprowadzać kolejne produkty i pokazywać je na targach Eko i Slow. Okazało się, że naturalne mydła, kremy, balsamy i peelingi robione z olejów, roślinnych maseł i olejków eterycznych to strzał w dziesiątkę.” - mówi Hanna Kurcińska.

DODANO
DODANO
DODANO

Jakie kosmetyki macie w portfolio?

Wszystkie nasze kosmetyki są naturalne, co oznacza, że są skomponowane z minimum 95% składników pochodzenia naturalnego. Wśród naszych produktów znajdziecie kosmetyki pielęgnacyjne do ciała, całą serię kąpielową oraz kremy do twarzy. Dodatkowo w naszym portfolio znajdują się ekologiczne świece sojowe oraz linia kosmetyków do pielęgnacji dzieci - Hagi Baby. Pierwszymi naszymi produktami były mydełka, których w ofercie mamy aż 15. Z biegiem czasu sukcesywnie powiększaliśmy nasze portfolio o produkty do kąpieli: sole, pudry i scruby, a także kosmetyki do pielęgnacji ciała jak balsamy i masła oraz kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Nasza najnowsza seria Hagi Phases – 3 cykloczułe kremy do pielęgnacji w zgodzie z cyklem menstruacyjnym, uzyskała ostatnio główną nagrodę dla najbardziej innowacyjnego produktu w kategorii pielęgnacja skóry na tegorocznych, międzynarodowych targach Eco Life Scandinavia w Szwecji.

„Każda z nas ma swój ulubiony kosmetyk Hagi. Agata uwielbia serię Phases i używa cykloczułych kremów w codziennej pielęgnacji, Gabrysia kocha balsamowanie i olejowanie produktami z serii Ziołowo Mi, które mają oryginalne, wytrawne, prawdziwie naturalne zapachy. Ja najlepiej relaksuję się w kąpielach solnych. Najbardziej lubię naszą naturalną sól do kąpieli z Morza Martwego z olejkami z eukaliptusa, cytryny, lawendy i grejpfruta, która odświeża, regeneruje i przywraca siły witalne”

DODANO
DODANO
DODANO

Co wyróżnia markę Hagi spośród innych marek kosmetycznych?

W Hagi wszystko od początku do końca robimy sami i mamy dzięki temu kontrolę na każdym etapie produkcji naszych kosmetyków. Produkt zawsze powstaje w odpowiedzi na naszą konkretną potrzebę dotyczącą pielęgnacji. Sami tworzymy receptury, testujemy produkty, zlecamy badania, zamawiamy opakowania, przygotowujemy etykiety i tworzymy komunikację. W naszej podwarszawskiej manufakturze powstają wszystkie kosmetyki Hagi. Można wręcz powiedzieć że mamy dwie firmy: produkcyjną i biznesową, to na pewno jest z wyróżniające na tle konkurencji.

Druga rzecz, która nas wyróżnia to bardzo bogate składy naszych kosmetyków. Nie oszczędzamy na surowcach, sprowadzamy ciekawe półprodukty, eksperymentujemy żeby przygotować produkt, który w jak najlepszym stopniu odpowie na potrzeby naszej skóry. Dla nas kosmetyk musi być przede wszystkim skuteczny. Do tego uważamy, że pielęgnacja powinna być przyjemnością, dlatego bardzo wnikliwie dobieramy kompozycje zapachowe i tworzymy unikalne, autorskie nuty zapachowe.

Trzecia wyróżniająca wartość to zaangażowanie Hagi. Zaangażowanie, żeby tworzyć najlepsze jakościowo kosmetyki, szeroko dostępne na polskim rynku. Zaangażowanie w promowanie uważnej, naturalnej pielęgnacji zgodnej z naturalnym rytmem kobiety. Wspieranie kobiet. Zaangażowanej w działania pro-ekologiczne (opakowania z recyklingu, ekologiczne pakowanie paczek, myślenie pro-ekologiczne, które determinuje decyzje biznesowe).

Zobacz wszystkie produkty marki Hagi

Ten wpis powstał we współpracy z marką Hagi.