REGULAMIN AKCJI PROMOCYJNEJ „Voucher na darmową dostawę do sklepów hebe i paczkomatów”

§ 1.

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin (dalej jako „Regulamin”) określa zasady akcji Voucher na darmową dostawę (dalej jako „Akcja Promocyjna”). 
  2. Organizatorem Akcji Promocyjnej jest Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000322116, posiadająca NIP: 2090001776, kapitał zakładowy 50 000 000,00 zł (dalej jako „Organizator”). 
  3. Akcja Promocyjna prowadzona jest poprzez aplikację hebe w telefonie z przekierowaniem na   www.hebe.pl oraz na stronie www.hebe.pl
  4. Akcja Promocyjna prowadzona jest w okresie od 19.11.2019-31.12.2019 (dalej jako „Czas Trwania Akcji Promocyjnej”).

§ 2.

Zasady Akcji Promocyjnej

  1. Promocja dotyczy mechanizmu: Pobierz aplikację hebe i zrób zakupy poprzez aplikację hebe lub na hebe.pl i skorzystaj z darmowej dostawy do sklepów hebe lub do paczkomatów.
  2. Darmowa dostawa możliwa jest podczas zakupów za pośrednictwem aplikacji lub strony hebe.pl po wpisaniu w polu „koszyk” jednorazowego kodu umieszczonego na ulotce dodawanej do zakupów w sklepach stacjonarnych oraz online w okresie trwania promocji. Pula ulotek z kodami jest ograniczona/do wyczerpania zapasów.  
  3. Uczestnik może skorzystać z darmowej dostawy wyłącznie na podstawie jednorazowego kodu umieszczonego na ulotce.
  4. Uczestnik może zrealizować kod na darmową dostawę do 31.01.2020

§ 3.

Reklamacje

  1. W przypadku przeprowadzenia Akcji Promocyjnej niezgodnie z Regulaminem Uczestnikowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji.
  2. Reklamacja powinna zostać zgłoszona w terminie 30 dni od dnia skorzystania z Akcji Promocyjnej. 
  3. W celu usprawnienia procesu zgłaszania i rozpatrywania, reklamacja może zostać złożona: 
    1. pocztą elektroniczną na adres: bok@drogeriahebe.eu
    2. pisemnie na adres: ul. Jana III Sobieskiego 104, 00-764 Warszawa.
  4. Składający reklamację powinien uwidocznić w treści reklamacji swoje dane, tak aby kontakt z nim w celu poinformowania o wyniku postępowania reklamacyjnego był możliwy, a ponadto powinien wskazać przyczynę reklamacji, treść żądania oraz opis okoliczności uzasadniających reklamację. 
  5. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego składający reklamację powinien załączyć do reklamacji kserokopię lub skan dowodu zakupu produktu/produktów w Drogeriach Hebe w wyniku, których skorzystał z Akcji Promocyjnej.
  6. Reklamacje będą rozpatrywane przez Organizatora. Uczestnik wnoszący reklamację zostanie poinformowany o jej rozstrzygnięciu w terminie 14 dni od jej otrzymania przez Organizatora chyba, że ze względów niezależnych od Organizatora okres ten będzie musiał zostać wydłużony. 
  7. Informacja o rozstrzygnięciu reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, tudzież w innej formie uzgodnionej pomiędzy Uczestnikiem a Organizatorem.
  8. Organizator będzie przetwarzał dane osobowe Uczestnika zgłaszającego reklamację wyłącznie w związku z reklamacją w zakresie procedury reklamacyjnej.  

§ 4.

Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Akcji Promocyjnej dostępny na stronie internetowej https://www.hebe.pl/.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy w funkcjonowaniu Akcji Promocyjnej, jeśli problemy te wystąpiły na skutek zdarzeń, których Organizator przy zachowaniu należytej staranności, nie był w stanie przewidzieć lub nie mógł tym problemom zapobiec, w szczególności w przypadku zdarzeń o charakterze losowym lub siły wyższej. 
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego. 
  4. Wszelkie spory wynikłe z tytułu wykonania zobowiązań związanych z niniejszą Akcją Promocyjną będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
  5. Regulamin wchodzi w życie w dniu 19.11.2019 r.

akcje-promocyjne